|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten hey peet en ron
ff heel veel sterkte wensen in deze moeilijke tijd
dikke knuffel
en sjeee wat is ie toch een knapperd die mark  liefs wen |
Anonymous Undefined 65739 berichten petra en ron,ik geef jullie even een extra dikke kusss en knufff en hou jullie haaks 
|
vrouwtje_49 Undefined 299 berichten lief van jullie deze reacties doet me echt goed,
als het goed is komt mark eind januari 2 weken thuis en dan moet tie weer terug tot eind april en luca hij lijkt op mij he  maar bedankt allemaal
dikke kussssssssssssssss (hou van jullie) |
Anonymous Undefined 65739 berichten FF bosje roosjes voor Peet  kuss Babs |
vrouwtje_49 Undefined 299 berichten moeders is weer blij , ik heb mark gisteravond
weer gesproken op msn gaat super met hem dus met moeders ook weer  babs bedankt voor de bloemen lief van je
dikke kusssssssssssss |
|
Anonymous Undefined 65739 berichten |
Anonymous Undefined 65739 berichten Petra ik hoop dat je nu nog steeds af en toe contact hebt met je zoon Mark en dat je weet dat het naar omstandigheden goed met hem gaat,dikke kuss en knufff en sterkte |
vrouwtje_49 Undefined 299 berichten lieve mark
tis echt niet fijn,
dat je met oud en nieuw niet thuis kan zijn.
het zijn zware dagen voor mij,
dat je deze dagen niet bent bij mij.
laat deze dagen stiekum veel tranen om jouw,
gewoon om dat ik als je mam erg veel van je hou.
maar ik heb veel steun van ron mijn lieve schat,
zijn lieve woorden doen me echt wel wat.
lieve mark ,
morgen om 24 uur ben ik in gedachten bij en zal er 1 op je drinken dat je gezond weer terug komt in april, en kerel weet dat mams ontzettend veel van je houd
kerel ma mist je dikke kussssssssssssssssss |
Anonymous Undefined 65739 berichten Mooi Vrouwtje dat doet veel !!
Sterkte |
Anonymous Undefined 65739 berichten hey vrouwtje krijg er rillingen er van het is echt prachtig en het komt allemaal goed met je zoon ken je zoon wel niet maar ik geloof in hem als ik het hier zo lees veel succes hé en een gezonde 2009 te gemoed en veel sterkte gewenst
groetjes rogerke kusssssssssss en knuffel vrouwtje |
|