|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten |
vrouwtje_48 Undefined 411 berichten jullie zijn echt lieverds doet me echt goed deze reacties te lezen
bedankt allemaal en dikke kusssssssssssssssss |
Anonymous Undefined 65739 berichten sterkte vrouw gaat goed komen met mark
ik heb ook in dienst gezeten en uitgezonde geweest en ze zorgen goed voor je zoon en voor de thuis blijvers
dikke kus van mij |
vrouwtje_48 Undefined 411 berichten dank je nath ik weet dat jullie het allemaal goed bedoelen maar kijk net het nieuws weer een jongen die dus niet meer thuis komt
pfffffffff maakt het er niet makkelijker op |
Anonymous Undefined 65739 berichten |
|
heb het gezien peet  maar kop op he het komt goed
Dikke kusssssssssssssssss van ons hier |
Anonymous Undefined 65739 berichten peet we slepen je er wel door heen en we gaan duimen voor je zoon groetjes yasmijn kussss |
Anonymous Undefined 65739 berichten ik kan me heel goed voorstellen lieve Petra dat je er heel erg mee zit en nogmaals we doen ons best om je door deze moeilijke en zware maanden heen te slepen.Ik heb het ook gezien van die jongen en dat maakt het extra zwaar voor jullie,dikke kussssssssssss en knufffffffffffff en heel veel sterkte |
Anonymous Undefined 65739 berichten hai Ron en Peet,
Begin een opvangplan te maken dat zodra hij terug is jullie hem kunnen op vangen met slaap gelenheid enz. Zo dat hij weet waar hij op terug kan vallen en zijn verhaal kan doen dat is heel belangrijk.
Hand en Kus van benno |
vrouwtje_48 Undefined 411 berichten hier een foto van mark met baard  deze foto kreeg ik vandaag toegestuurd
het gaat goed met hem. |
|