Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

Mag ik jullie mening over dit?

2

Advertise here!!

05.11.20050 likes
Jaco mijn ouders zijn vorig jaar in tijdspan van 4 maanden heen gegaan
wij hebben bij ons op het klerkhof een apparte muur voor de urns daar kan iedereen naar toe wanneer die er behoefte aan heeft maar als jij het fijn vind om de as van je moeder thuis te hebben wie zijn wij dan om daar over te oordelen ik denk dat je broer het niet erg zal vinden alleen als hij bij jullie over de vloer komt zou ik wel een andere plaats pakken asl de huiskamer dan word er nammelijk altijd naar gekeken en er zijn natuurlijk mensen die daar niet tegen kunnen mss is je broer zo iemand wel groetjes boark [jan]
05.11.20050 likes
Het is jou gevoel jaco en dat moet je volgen.Maar je moet ook de wensen van je broer menemen al vind ik dat jou broer jou probeert te beschermen tegen iets en dat hoeft ook niet vind ik
Groeten Ren
05.11.20050 likes
oh jaco arme sgat kuss
hey je moet eerst ff rustig worden en dan helemaal nergens aandenken (op bedliggen ofos) en dan alleen maar luisteren naar de stemmen in je hoofd en dan wat geod voelt moet je doen!! als je dat neit doet hep je de rest van je leven spijt en haal je broer over dat t wel goed is als jij je zo voelt leg het aan hem voor
kus snoes
05.11.20050 likes
hoi jaco
k weet heel goed wat je bedoelt , ben mn broer een jaar geleden verloren en mijn zus een maand geleden,ze is ook verast en ik heb bij de begravenis ondernemer een mooie kader gekocht met een staafje aan waar as inzit van mn zus die staat nu in de woonkamer en zo heeft niemand anders er last van bij ons de meningen waren ook verdeeld dus nu kunnen we haar op t kerkhof gaan bezoeken maar t hoeft ook niet want ze staat ook bij me thuis en dat doet me goed .is msschien ook een oplossinging voor jullie probleem kun je het grootste deel van de as laten uitstrooien en een deel bij je houden liefs lieke xxx[email=][/email]
05.11.20050 likes
hey Jaco, na al deze reacties, hoop ik dat je er een beetje uitkomt voor jezelf. Heb met je te doen. Dikke kusssss knuffellll Cats

Advertise here!!

10.11.20050 likes
Hey jaco

Ik sluit me aan bij de rest. ik vind namelijk ook dat je je hart moet volgen en idd aan je broer moet uitleggen dat het heel veel voor je betekent.
En als hij daar niet mee instemt probeer dan idd een beetje as te krijgen voor een kettingkje dan kan je de rest van de as toch uit strooien en heb jij idd je moeder altijd bij je.
Verder wens ik je heel veel sterkte als het moment daar is dat de as vrijkomt want dat lijkt me een heel emotioneel moment.
Kortom heel veel sterkte toegewenst vanaf hier.

Groeten

David
14.11.20050 likes
Lieve Jaco,,,,,
Ad bdoelde,,, da ut dan miskien een btjuh (ja hoe seg juh da) een last kan worruh,,, Ut maakt um nie uit da juh die as meeneemt,, maar ut is nie iets wa juh somaar weg kan doen !!! En even voor de mensuh die denkuh da zijn broer iets voor hem beslist !!!!! ::::: da is duz helemaal nie zo,,, hij wil gewoon nie da de as van ''hun'' moeder een last word !!!!
Jaco,,, Juh weet hoe mooi zoon hangertjuh is en ik ben heeeeel blij da ons mam de as heeft uitgestooid van ons pap !! Denk hier goed over na,,,,,,,, Want als juh de as thuis hebt en dan nog moet beslissuh of juh dr uitstrooid omda juh r spijt van hebt,,, is helemaal klote ,, en ik denk da juh dan een schuldgevoel krijgt omda juh haar dan naar huishaalt en dan weer weg doet ,, Mensuh die di nie mee hebbuh gemaakt kunnuh hier nix over segguh !!!!!!!!!! Komt r miskien een btjuh lullig uit ,,, maar is wel zo,,,
U have 2 dream and than u know whats right !!!!!! Veel Liefs Amber xxx
14.11.20050 likes
En tuurluk weet zijn broer wel hoeveel da voor um betekent !!!!! En zijn broer kan r heus wel teguh om die urn te sien staan !!!!!, Ut gaat nie om hem maar om jaco,,,,,, IK WIL NIE VERVELEND SIJN MAAR AD (SIJN BROER) WORD EEN BTJUH AFGEDAAN ALS IEMAND DIE HEERST OVER JACO,,,, !!! EN DA IS NIE ZO !!! kom nouw .....................
2

Adverteer hier