Forums  ›  Vraag & Antwoord  ›  Vraag & Antwoord

Log in gaat niet goed.

1

Advertise here!!

Citeren16.01.20080 likes
Voor de modjes..

uhmm probleem is ik kan niet goed de chat meer in?
Ik krijg bovenin ineens: Gebruikersnaam: en dan leeg vakje met daarachter dan, inloggen.. Maar op de home staat dat ik al ben ingelogd.. Vervolgens als ik gewoon afwacht wat er gebeurt in de chat.. zegt hij dat er geen verbinding gemaakt kan worden met de server...

Help..

Alvast bedankt
Citeren16.01.20080 likes
zijn wat problemen met de server denk ik . ik en nog een aantal komen ook niet de chatroom in

gr mram
Citeren16.01.20080 likes
Ow dan ben ik niet de enigste, nou dat scheelt weer dan. toch 10 min geleden ofzo lukte het me nog heel even:S maargoed ik wacht wel af. Ik krijg vanavond toch visite. daarna probeer ik wel weer even
Citeren16.01.20080 likes
snif snif ikke mag ook niet op de chat en ben nog wel zo lief whahahahha
Citeren16.01.20080 likes
ik ben er nog wel met rick

Advertise here!!

Citeren16.01.20080 likes
jep ben er ook af gegooid
Rick
Citeren16.01.20080 likes
dus de sevrer ligt plat van de chat
Citeren16.01.20080 likes
Hoihoi,

Door een foutje van onze provider was de chat server afgesloten. Dit is inmiddels weer verholpen en iedereen kan weer inloggen!

Groeten en we Kletsen.com,

Denre
Citeren16.01.20080 likes
yessssssssssssssssssss thanks denre ik ben weer helemaal blij kussss en knufffff en we kletsen.com weer Bonn
Weet je trouwens al wanneer er weer gemailt kan worden,het valt me op dat als je in de kijker staat en je op die naam klikt je soms wel kan mailen???
Maar ik bedoel eigenlijk bij het inloggen en je vriendenlijst wanneer je weer mails kan ontvangen en versturen?
Dankjewel alvast
Citeren17.01.20080 likes
Denre???? Kan je mij antwoord geven op mijn laatste vraag,kijk anders had ik je wel gemailt maar jah dat is dus net het probleem

1

Adverteer hier