Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

Lieve zus van mij en schoonzus van Peet

Advertise here!!

Citeren20.07.20100 likes
lieverds wederom bedankt voor de lieve reackties ik spook behoorlijk snachts ik kan der niet van slapen het doet zon pijn ik weet het is beter maar toch......
Citeren20.07.20100 likes
lieve petra,

heel veel sterkte meis, ik kan me je pijn en verdriet ontzettend goed voorstellen, hou je haaks, dikke kus en knuf en ik leef met jullie mee.........
Citeren24.07.20100 likes
We danken bij deze iedereen die ons via dit topic hun medeleven heeft betuigt,

Ik en peet hebben afgelopen donderdag definitief afscheid van Bianca genomen met heel veel pijn en verdriet .Ze was pas 43 jaar geworden.

Bianca ..... rust zacht meid .....
Citeren24.07.20100 likes
ik kan me de pijn en verdriet zo goed voorstellen Petra en Ron ben nu zelf in paar dagen 2 hele goede vrienden kwijtgeraakt de 1 heb ik mee gefloten en de ander kan ik nog van waarmee ik heb gevoetbald en je wilt niemand missen niet in je vriendenkring en al helemaal niet in familiekring leef met jullie mee en wens je veel sterkte in de komende tijd mvg Rinus
Citeren25.07.20100 likes
Beste ron en peet

Eigenlijk heb ik ron alles al gezegd wat ik wilde zeggen maar toch nog even via deze weg mn oprechte deelneming.
knuf aap

Advertise here!!

Citeren13.08.20100 likes
las het net pas ik condoleer jullie met het verlies verder ga ik hie ff niet op in kus wilma
Citeren18.07.20110 likes
Alweer 1 jaar geleden
Citeren18.07.20110 likes
gecondoleerd en veel sterkte de komende tijd.

Klappie
Citeren20.07.20110 likes
Hey Klappie lief van je dank je wel, ja was even weer een rare week maar we zijn er weer

Veel liefss Ron en Peet
Citeren20.07.20110 likes
dikke kusssssss & knufff peet

Adverteer hier