Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

Lieve zus van mij en schoonzus van Peet

1

Advertise here!!

Citeren15.07.20100 likes
Bianca Je bent pas 43 jaar

In deze periode blijven we aan je denken met die enge ziekte wat je hebt gekregen ( Kanker)
Het is 4 maanden geleden begonnen ,en nu is het zo erg dat je alle uitzaaiingen erbij
hebt gekregen die maar mogelijk zijn..
Er is nu helemaal niks meer aan te doen met al die chemokuren en bestralingen,
Dat het nu erg genoeg op het einde gaat lopen met jou .( waar je nu dus zelf met je volle verstand voor hebt gekozen ,omdat je zelf wist dat het nooit meer goed zou gaan komen .
Er is al gestopt met voeding en verdere medicijnen e.d.

Vandaag zijn jou de slaapmiddelen toegediend en dan hopen we echt dat jij van je pijn verlost gaat worden om de hemel in te kunnen gaan.

Zusje , Er rest ons nu niks anders dan te wachten dat de je van al deze ellendige ziekte verlost word.

Het is erg dat je jou 2 dochters, Tom je vriend ,onze Pap , Fienie , Peet en Mij en de rest van de familie op deze manier moet achterlaten ,maar het is nu eenmaal zo , jij hebt erzelf nooit voor gekozen.

Lieverd ga dadelijk in alle rust genieten van het hiernamaals wat je te wachten staat.

Ps het was echt nog leuk die laatste dagen dat we je zagen in het ziekenhuis om echt nog samen een peukje te gaan roken , en dat terwijl jij al een jaar niet meer rookte ( maar nu dus wel ) ,maar het was echt een genot dat we dat nog samen met jou mochten doen .

Dikke kusssssss en knuffels zoveel als er zijn van ons

Peet en Ron
Citeren15.07.20100 likes
wens jullie heel veel sterkte toe

kusssss en knuffff
Citeren15.07.20100 likes
pff Petra en Ron als ik zeg krijg er kippenvel van begrijpen jullie me dan ik ben niet in staat er op te antwoorden gr Visser
Citeren15.07.20100 likes
Lieve Ron & Peet,

Wens jullie heel veel sterkte toe
de komende tijd.

Dikke kusssss en knufffff
Citeren15.07.20100 likes
Helaas kregen we net telefoon dat bianca is overleden ,

Advertise here!!

Citeren15.07.20100 likes
sterkte!
Citeren15.07.20100 likes
lieve petra en ron,

heb hier geen woorden, zo ontzettend jong..............veels te jong. Ik weet niet zo goed wat ik zeggen moet, maar bij deze gecondoleerd met dit enorme grote verlies, en ik wens jullie en de rest van de familie heel veel sterkte toe en dat jullie de kracht zullen vinden om deze pijn en verdriet te kunnen dragen. Heel veel sterkte. Dikke kus en knuffels
Citeren16.07.20100 likes
lieve peet en ron,

ik wens jullie heel veel sterkte in deze moeilijke tijd, ik weet hoe het is, omdat ik er nu zelf ook midden in zit. Het is moeilijk om iemand te missen, maar als ze moeten lijden is dat ook net zo erg.

Hele dikke kusss en knuff
Citeren16.07.20100 likes
Ron en Peet,
Heel veel sterkte de komende tijd,
kuss Babs
Citeren16.07.20100 likes
ron en peet,
gecondoleerd en heel sterkte gewenst de komende tijd

kuss en knuff Arno

1

Adverteer hier