Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

Lief dagboek....

Advertise here!!

Citeren19.03.20070 likes
Laten we es gezamelijk een dagboek bij houden....
.................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. ..
Schrijf hier wat je hebt meegemaakt
Citeren19.03.20070 likes
Ik zal we effe de spits af bijten!

Lief dagboek,

Vandaag heb ik mijn geheime liefde weer gesproken
Het voelt ergens heel geweldig
Telkens als ik me effe down voel is hij er...
Wat moet ik toch met deze gevoelens...
Tja het leven van een huisvrouw gaat niet over rozen hahahahha

x Saffie
Citeren19.03.20070 likes
Eiffas, ik doe even met je mee nu XXX

Lief en teder dagboek,

Ook ik heb mijn geliefde gesproken vandaag, was weer een betoverend mooi momentje om haar weer te mogen spreken, voel nu nog kriebeltjes overal in mijn lichaam, als duizenden engeltjes die in mij zitten..hmmmmm

In gedachten neem ik haar mee naar mijn hemelbedje, en droom zoet en heerlijk vol passie van haar, en als ik s'morgens ontwaak, is ze weer bij me....hmmmmm

hoop dat ik ze nog even kan spreken voordat ik mij teneder leg deesch avond...

~~XXX~~Jaco ~~XXX~~
Citeren20.03.20070 likes
liefe dagboek

ik heb niet veel gedaan ik ben opgestaan peuk gerookt koffie gedronken en achter de pc gaan zitten en wat gegeten
en mn honden gepest haha

groetjes dagboekschrijver
Rick
Citeren24.03.20070 likes
hallo dagboek
de dag is net begonnen , zit nu aan de koffie , en verder heb ik niks gedaan.
ik heb niet gebeld en ben niet gebeld,soort van saai nog

Advertise here!!

Citeren24.03.20070 likes
bellen ze jou dan zo vroeg tering

gm dag boek ik heb al weer lol en zit aan me kleine teen
Citeren24.03.20070 likes
lol snake, lol roos

liefste dagboek,

vandaag is de eerste dag van de rest van mijn leven, lang heb ik hierop gewacht, ik hoef niemand meer in de steek te laten, en ik laat mezelf niet meer in de steek. ik begin terug met mijn dromenboek dus mijn liefste dagboek, tot ziens, in mijn dromenboek.

;)
Citeren26.03.20070 likes
Lief dagboek...

Vandaag heb ik afgesproken met mezelf dat ik mezelf af en toe best es een schouderklopje mag geven.
Ik heb vandaag mijn spullen opgehaald bij een goede vriendin, onze vriendschap is erg veranderd en dus gaan wel elk ons weegs.
We zijn als goede vriendinnen uitelkaar gegaan en hebben elkaar omhelsd.
Ik ben trots dat ik het zo heb gedaan.

Verder heb ik met een andere vriendin gefietst en met Mylan gevoetbald en gespeelt in de speeltuin.
Mylan kan zelf de glijbaan op klimmen!!!!
Daarna koffie gedronken en naar huis gereden.
Effe naar de Digros geweest.
Nu slaapt Mylan en zit ik even uit te puffen met een broodje.
Ik had zomaar vergeten te eten vandaag...
Terwijl Mylan wel gegeten heeft...Laat de dieetiste het maar niet horen!!!!

Dag Lief Dagboek tot later,

Kiss Saffie
Citeren26.03.20070 likes
echt mooi Saffie
Citeren26.03.20070 likes
Lief dagboek,

Dat is lang heel lang geleden dat ik iets in jou geschreven heb.
Ik denk dat het in 1985 is geweest dat ik het laatste in je schreef...en nu vind ik je terug, hier bij kletsen.com.
Vroeger hebben we veel gedeeld he lief dagboek....zou ik je nu ook weer dingen gaan toevertrouwen ?
Zou ik je alle details gaan vertellen over mijn ontstuimig leventje...?
Hmm, mss dat er wel vreemden mee kunnen lezen of zou jij het weer geheim kunnen houden net zoals vroeger toen ik je ieder detail van mijn vriendjes vertelde....ook al waren ze nog zo heftig ?
Ik vind het jammer dat ik jou als geschreven versie kwijt ben geraakt...en ik zou je best weer wel alle details willen vertellen...

Liefs Anamoon, al had ik vroeger een andere naam lief dagboek, maar dat weet jij vast nog wel...ben wel ouder geworden maar nog net zo lief en ontdeugend

Adverteer hier