|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Ik was erg goed wakker vandaag,want heb de Lichtkrant ontdekt!
Geen idee hoe lang ie bestaat,maar ben volgende maand 1 jaar op Kletsen.com...en vandaag zag ik hem..   Voor degene die hem ook willen zien,kijk helemaal bovenaan de pagina...
|
jaah was flink eff zoeken maar i zie hem haha
best grappig Rick |
schorpioentjuh Undefined 625 berichten hahahaha babs lachen zie um nu ook :-))
liefs schorpie |
Anonymous Undefined 65739 berichten |
|
helemaal bovenaan aan de site bon.. een klein smal strookje met gele letters |
Anonymous Undefined 65739 berichten dat had ik ook wel gezien....................hahahahahah ben ik toch nog niet zo dom,maar zag krant en zat direct te denken aan heel veel pagina`s maar staat alleen over de kwis morgen en dat babsie iedereen een fijne dag wenst hahahahahah,maar dankjewel voor je reactie? Hoe is het verder met je snuf? Ik wens in ieder geval een fijne dag toe,dikke kuss en knufff |
Anonymous Undefined 65739 berichten Goh Babs, wat een wereld ontdekking. Je leven zal nu wel totaal op zijn kop staan, de lichtkrant.... |
Anonymous Undefined 65739 berichten Misschien tijd om weer gewoon met beide beentjes op de grond re staan Babs, Altijd maar op je handen lopen krijg je ook zo'n Tomaathoofd van, en zie je de dingen nie sow op de kop |
|