Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

Lichtkrant

1

Advertise here!!

Citeren20.10.20080 likes
Ik was erg goed wakker vandaag,want heb de Lichtkrant ontdekt!
Geen idee hoe lang ie bestaat,maar ben volgende maand 1 jaar op Kletsen.com...en vandaag zag ik hem..
Voor degene die hem ook willen zien,kijk helemaal bovenaan de pagina...
Citeren20.10.20080 likes
jaah was flink eff zoeken maar i zie hem haha

best grappig
Rick
Citeren20.10.20080 likes
hahahaha babs lachen zie um nu ook :-))
liefs schorpie
Citeren20.10.20080 likes
hey gaaf bear ziet hem nu ook
Citeren20.10.20080 likes
ik ben ook al wel wakker,maar zie geen lichtkrant,wel het woordje lichtkrant maar verder niets,wie o wie kan en wil me helpen ......................

Advertise here!!

Citeren20.10.20080 likes
helemaal bovenaan aan de site bon.. een klein smal strookje met gele letters
Citeren20.10.20080 likes
dat had ik ook wel gezien....................hahahahahah ben ik toch nog niet zo dom,maar zag krant en zat direct te denken aan heel veel pagina`s maar staat alleen over de kwis morgen en dat babsie iedereen een fijne dag wenst hahahahahah,maar dankjewel voor je reactie? Hoe is het verder met je snuf? Ik wens in ieder geval een fijne dag toe,dikke kuss en knufff
Citeren20.10.20080 likes
Goh Babs, wat een wereld ontdekking. Je leven zal nu wel totaal op zijn kop staan, de lichtkrant....
Citeren20.10.20080 likes
Och Sjeikes,mijn wereld staat al jaren op zijn kop,dit is alleen maar een positieve ontwikkeling in de gang van zaken..
Citeren20.10.20080 likes
Misschien tijd om weer gewoon met beide beentjes op de grond re staan Babs, Altijd maar op je handen lopen krijg je ook zo'n Tomaathoofd van, en zie je de dingen nie sow op de kop

1

Adverteer hier