Forums  ›  Vraag & Antwoord  ›  Vraag & Antwoord

Levensdoel

Advertise here!!

Citeren02.01.20080 likes
Hallo luitjes,
Ik ben er zelf van overtuigd, maar wat zien jullie als het doel van je leven, en waarom je denkt hier op aarde te zijn?
En of je gelooft in een eeuwig leven of zoiets?

Zelf ben ik er van overtuigd dat ieder mens uniek is geschapen met zijn/haar eigen gaven en talenten. Dit houdt in dat ieder mens waardevol en uniek is en we voor ons allemaal een aanvulling en een toegevoegde waarde kunnen betekenen.
Ik ben er van overtuigd dat de aarde met zoveel unieke mensen en dieren niet zomaar ff door een knalletje is geschapen , maar door God ( en de bijbel is een perfect boek om te lezen hoe mooi wonderlijk dit allemaal is gebeurd) En ik ben er zeker van dat hierna een prachtig eeuwig leven wacht zonder verdriet en pijn wie wil daar nou niet zijn??????

Wat is jou mening??
Citeren29.01.20080 likes
Ik zou heel graag een doel hebben in mijn leven, waarom leven we anders? Het jammere is dat ik er maar geen kan vinden en van gaven en talenten heb ik ook nog niets ondervonden. Mijn eigen Psychiater vindt dat ik maar een parasiet en een nietsnut ben, je kan je de situatie al voorstellen. Uniek dat zijn we wel maar is dit wel altijd nodig??
Citeren12.07.20080 likes
Hmm.. wie is de auteur van De Bijbel?
Citeren12.07.20080 likes
En ik ben er zeker van dat hierna een prachtig eeuwig leven wacht zonder verdriet en pijn wie wil daar nou niet zijn??????

ik niet

pijn en verdriet is nooit leuk maar ook dat hoort bij het leven en ook daar voor heb je emotie's die er eens in de zoveel tijd even uitmoeten

blijf liever nog een aantal jaren hier , veels te leuk hier
Citeren12.07.20080 likes
ik pas ik blijf hier

Advertise here!!

Citeren12.07.20080 likes
tja wat is een doel?

ja als je gelukkig en gezond bent en met je kids gaat het goed ,

nou dan heb peet der doel al berijkd
Citeren12.07.20080 likes
un doel?

mijn doel is erachter te komen wat gelukkig zijn is!

en zonder verdriet en pijn en al die zooi heerlijk, maar uiteindelijk schiet je daar ook niks mee op, want als dat er niet is is er ook geen blijdschap en geluk!

ik geloof seker in leven hierna, maar opgegeven moment in een andere vorm denk ik!

in god geloof ik niet...
Citeren12.07.20090 likes
gelukkig zijn is dat geen mooi doel?

tevreden zijn met wat je hebt en kan.
Houden van wat je doet en doen van waarvan je houd .

Adverteer hier