Citeren06.08.20070 likes
toch op je hoede zijn in noordwest friesland kunnen de bomen worden ontworteld door bliksem en donderslag
groeten visser
groeten visser
Advertise here!! |
Citeren06.08.20070 likes toch op je hoede zijn in noordwest friesland kunnen de bomen worden ontworteld door bliksem en donderslag
groeten visser |
Citeren06.08.20070 likes owjeee moet ik dus dekking zoeken ![]() nou regen mag wel was wel erg warm gister en vandaag hier |
Citeren06.08.20070 likes Visser ik doe niet zoveel op de weersvoorspellingen uit hahahahaah,en ik kijk iedere avond wat het weer morgen gaat brengen,dus zeg alsjeblieft niet kijk eens bij berichten,misshien moet jij eens iets duidelijk omschrijven wat je bedoeld hahahahahaahah lekker puh
Kuss en knuff Bonnn ik ben nu weer weg naar zwembad hahahahahaha |
Citeren06.08.20070 likes hahaah bonneke toch heb zojuist weer geantwoord bij berichten maar ik ben lekker aan het dollen je kan toch wel tegen geintje mijn zonnebril dragende vriendinnen heb ik begrepen zijn gek op humor hahahaha maar kussssss en knuffffff visser |
Citeren07.08.20070 likes jha natuurlijk visser ben ik gek op humor ![]() das toch wel leuk he noujha ligt eraan tis leuk als het niet te ver gaat natuurlijk maar ik ben idd wel gek op humor |
Advertise here!! |
Citeren07.08.20070 likes Nou Visser,
Wat denk je zelf zou ik tegen een geintje en of humor kunnen ja of nee. Het ging hier erom dat je een beetje vaag deed en ik je niet begreep waarop ik inhaakte,dus dat heeft niets met wel of niet tegen humor kunnen,kijk als ik iets niet begrijp vraag ik het liever voor de duidelijkheid anders krijg je misverstanden lekker puh. Kuss en knuff Bonn |
Citeren07.08.20070 likes vragen staat vrij en misverstanden kunnen opgelost worden wat van onderwerp ook ik heb nu geen vragen en er zijn geen misverstanden nu maar heb weer gepost
groeten en fijne dag visser kussssssss |
Citeren07.08.20070 likes jha dat zie ik opa visser ![]() dat u gepost heeft ![]() |
Citeren07.08.20070 likes Hoi
Heb vandaag gewerkt, gatver wat een *** werk heb helemaal geen zin meer, gelukkig morgen vrij! xxx |
Citeren07.08.20070 likes als je wat extra's wilt doen moet je er wat voor over hebben lauraa en vacantie werk mag je toch zelf beslissen welke weken je werkt maar valt niet mee ik weet het maar komt een andere tijd
groeten visser |