Citeren07.03.20070 likes
en waar had ik dan op moeten stemmen volgens jouw zzz en wat zijn daar de sterke punten van dan ???
Advertise here!! |
Citeren07.03.20070 likes en waar had ik dan op moeten stemmen volgens jouw zzz en wat zijn daar de sterke punten van dan ??? |
Citeren07.03.20070 likes Hm, op welke partij is een persoonlijke keuze, en wat van die partij de sterke en zwakke punten zijn is ook een mening die per persoon verschilt . Heb zelf op SP gestemd overigens, al was dat meer een strategische keuze. Slaap lekker allemaal (Dit topic was niet bedoeld om mensen boos te maken oid, meer een aardig bedoelde poging tov twijfelaars ) Kusss |
Citeren08.03.20070 likes boos ??? tis dat komt in me woordenboek niet voor zzzzz
|
Citeren08.03.20070 likes sjagerijnig daar in tegen tig keer
|
Citeren08.03.20070 likes sjagerijnig daar in tegen tig keer
|
Advertise here!! |
Citeren08.03.20070 likes sjagerijnig daar in tegen tig keer ![]() sjagerijnig daar in tegen tig keer ![]() sjagerijnig daar in tegen tig keer ![]() sjagerijnig daar in tegen tig keer ![]() ![]() ![]()
|
Citeren08.03.20070 likes ha en tog ben ik er trots op dat ik hb gestemd hihihih ![]() partij voor de dieren hebt wel 1 zegel gekregen!!! vorige keer niks, mischien door mijn stem? ![]() kusssie kirsten |
Citeren09.03.20070 likes Ja goed he Kirsten! Als de partij voor de dieren 10 zegels heeft kan ze die inruilen voor een zetel (kon t niet laten, sorry :biglol xxxx zyx |