|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Zomaar even een tedere kus aan de mensjes die ik liefheb en bewonder (jullie weten wel wie jullie zijn)
Ik besefte me vanavond op het VDL feestje dat het niet uitmaakt, of je nu op een feestje bent met 10 man of met 5000 man (zoals vanavond dus)
Als je vrijgezel bent ben je alleen, en dan kan je nog met zoveel mensen spreken en lol hebben (zoals ik) maar je bent en blijft alleen!!!!
En dat is raar, en mss ook best wel een beetje frustrerend, maar goed, ik hoop dat jullie een beetje mijn standpunt begrijpen, wat ik probeer uit te leggen
Slaap lekker voor nu, en tot de zondag.....
Nakky XXXX |
Anonymous Undefined 65739 berichten ja hoor jaco die begrijp ik heel goei
groetjes dave25 |
jaco je bent pas echt alleeen als iedereen je vergeten is. en ik denk dat er genoeg mensen zijn die aan je denken. maar het maakt inderdaad niet veel uit of je nu met 10 of 100 bent. als je de verkeerde mensen mee hebt verveel je je altijd..
en hoe was je feestje ??? |
Anonymous Undefined 65739 berichten ik ben het wel met jou eens mram, egt alleen zul je niet gauw zijn, er is altijd wel ergens iemand die om je geeft!
maar jaco ik begrijp jou ook wel weer, er kunnen nog zoveel mensen om je heen zijn, dat maakt niks uit je kunt je ook dan alleen voelen, je hebt mischien het gevoel dat iedereen iemand lijkt te hebben en jij bent alleen, maar vergeet niet dat je nooit egt alleen bent en altijd wel naar iemand toe kunt gaan!
kusss kirsten |
Anonymous Undefined 65739 berichten Ja feest was erg gezellig, Franske was cool en nu ben ik gezegend met een lichte vorm van hoofdpijn en een schore zwoele stem door al het zingen hahaha
Maar nu ga ik mij aankleden, moet over een half uurtje weer weg, naar de Effenaar in Eindhoven. Barracuda moet daar optreden (coverband) in een competitie om de beste coverband van Nederland.
Wens jullie een mooie dag en wss tot morgen weer hahahaha
Dark kisses en cold hands xxxx
Jacootje |
|
Waters Undefined 587 berichten Er is ook een andere kant aan Jaco, soms wil je ook wel eens echt even alleen zijn en op jezezelf en even geen gezeur aan je kop.
Je moet eigenlijk op oneven dagen vrijgezel zijn en op even dagen even niet. |
feestnr37 Undefined 319 berichten Hoi Jaco,
Tuurlijk begrijp ik jouw standpunt ook.
Daarom voor mijn lieve vriendje een hele dikke kussssssssssssssssss spreek je snel weer he hihihih lol |
|