Forums  ›  Gedichten  ›  Rouw en trieste gedichten

Kopzorgen,Zorgen in me kop...

Advertise here!!

Citeren01.08.20130 likes
Ik sta vaak in me dagelijkse doen en laten,te weinig mensen om me heen,
want ik haat mensen die over me praten.Ik ga niet om met loesje types,ik ben vaker belazerd.
Dit is de wet van de sterkste zal overleven,iedereen weet het,maar niemand luisterd en Jah ik weet het,
28 jr en kopzorgen van een bejaarde met de vraag,kom ik ooit uit het dal en zal ik het maken?
Veel idealen maken voor mij een druppel op de gloeiend plaat.
Je moet me niet onderschaten,maar begrijpen dus haal die stront uit je ogen en begin me aan tekijken.
want je weet niks over mij alleen van zien en horen ,zo fock voordelen ik heb focking kopzorgen.
Ik heb kopzorgen,zorgen in me kop,zo krop ik het op en dan wordt het weer focked up.
Ik heb kopzorgen,jah zo stapelt het op en wanneer houdt het nou eens op ik wil alleen maar dat het stopt.

Fuck Rekeningen de belasting kleed me uit en ook de deurwaarder.
Maar van een kale kip kan je niet plukken,er valt niks te halen.
En ik weiger niet te betalen,maar ik heb niks,dus flikker op met je beslagleggingen...ik heb niks
en ik krijg pijn in me kop van al die zorgen dus ik val rustig in slaap en wacht op een betere morgen.
Wanneer is de kust veilig en lig ik de boot aan,en mensen die me claimen daar heb ik een broertje dood aan.
Fock geschreven regels,want nu schrijf ik me eigen! en geef me 1 goede reden om in Nederland teblijven.
En ik ken de feiten ,der is geen reden om te zwijgen.
Moeders in de bijstand,en mensen in de WEOO...klagen over ziekenfonds,klagen over CEO's.
We klagen nooit meer,we slikken die SHit waardoor de zorg in ons groeit en gerechtigheid de dans ontspringt.
Ik heb kopzorgen,zorgen in me kop,zo krop ik het op en dan wordt het weer focked up
Ik heb kopzorgen,jah zo stapelt het op en wanneer houdt het nou eens op ik wil alleen maar dat het stopt.
Citeren01.08.20130 likes
tjaa nksn ,this worstelen
hoop dat keer meezit voor je

Adverteer hier