Citeren25.03.20080 likes
zo even weer naar boven gehaald en het voor bear als herinnering,want ik wacht nog steeds op zijn foto`s hahahahaha kusssssssss en knufff Bonn
Advertise here!! |
Citeren25.03.20080 likes zo even weer naar boven gehaald en het voor bear als herinnering,want ik wacht nog steeds op zijn foto`s hahahahaha kusssssssss en knufff Bonn |
Citeren25.03.20080 likes ja weet ik bonn maar een probleem fototoestel gaat steeds stuk als er een foto woord gemaakt van bear ![]() kus knuff |
Citeren27.03.20080 likes huh wat vreemd ik heb wel een supergoeie spiegelreflexcamera met een dikke telelens, hahahahahaha kan ik mooi op een afstandje staan en dan proberen een foto te maken,lijkt je dat wat??? Kuss en knuff Bonn ![]() ![]() ![]() |
Citeren28.03.20080 likes ja ja sollie bonn broek uitgescheurd bil was iets te dik moet aan de lijn ![]() ![]() ![]() |
Citeren28.03.20080 likes ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Advertise here!! |
Citeren28.03.20080 likes tuurlijk bonn vraag wel als babsie bears broekje hersteld ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren28.03.20080 likes kan babs goed naaien dan??? Ik wil het ook wel voor je herstellen hoor.ik hoor het dan nog wel van je bear,dikke kusss en knuffff voor jou en je dochter en een heel fijn weekend ![]() ![]() ![]() |
Citeren29.03.20080 likes hoi hoi supper lief van je bonn kunnen we gelijk op de foto
ja bonn voor jou en je man en kids ook een dikke kus en knuff ook fijn weekend ![]() ![]() ![]() |
Citeren29.03.20080 likes goeiemorgen allemaal,
Ik wens jullie allemaal een heel fijn weekend en geniet ervan,dikke kuss en knufff Bonn ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren01.04.20080 likes en toen was het stil ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |