Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

Kletsen.com Lingerie!!

Advertise here!!

Citeren12.03.20080 likes
Visser mss kun jij ff een bestelling plaatsen?ook een extra bestelling voor mram zonder lijn
kussie Babs
Citeren12.03.20080 likes
mischien iemand die japans kan en daar proberen om wat vandaan te krijgen is te proberen doe je best maar ik heb me uit lijn van de lingerie terug getrokken heb de schaapjes op het droge met de verkoop ga er van rentenieren dus als ik er niet ben ben ik vakantie aan het vieren

VISSER
Citeren13.03.20080 likes
als ik iemand met lingerie zou verwennen,

dan moet het iets goeds zijn!!!

Mary Jo, Aubade, Dell, Marlies Dekkers.....
Citeren14.03.20080 likes
Bonnekes we kunnen ook samen een lijn beginnen: BonBabslijn
Citeren14.03.20080 likes
wow Babs dat is wel een keigoed idee van je,heb je al een voorstelling hoe we dat kunnen oppakken??? Maar ik wil wel mee doe en de naam die je bedacht vind ik ook helemaal super de BonBabslijn hahahahah zou eventueel ook nog BonbonBabsielijn kunnen worden,nou ik hoor het nog wel van je,fijn weekend en dikke kusss en knufff Bonn

Advertise here!!

Citeren16.03.20080 likes
Babssssssssssssssssss heb je zolang nodig om erover na te denken hahahahah kussssssssssssssss en knufffffffffff Bon
Citeren17.03.20080 likes
is er ook iets in bear zijn maat?
Citeren17.03.20080 likes
jawel hoor bear , een mooie boxer short frisse kleuren altijd gezellig voor in het voorjaar
Citeren17.03.20080 likes
Ziet er geweldig mooi uit roosje,en ik denk dat bear die wel heel mooi zal staan denk je niet??? Mooie frisse kleuren inderdaad.Dikke kusss en knufff BOnn
Citeren17.03.20080 likes
roos en bonn ziet er echt goed uit
zou het echt wel staan met bear zijn bene er onder

Adverteer hier