Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

Klets het verhaal

Advertise here!!

Citeren21.04.20170 likes

Hallo Kletsers,

We willen graag een nieuw spelletje spelen. Iedereen mag meedoen :)

Uitleg:
Het is de bedoeling dat je op de vorige zin een nieuwe zin schrijft, zodat we het tot een 'verhaal' kunnen maken. misschien word dit wel een Kletsboek!
Het gaat als volgt, ik als topic leider zal de eerste zin geven, en de eerste die reageert die mag met 1 zin het verhaal verder vertellen. en dan de volgende die reageert gaat op de vorige zin verder met wederom 1 zin. Eigenlijk is het heel simpel. Zet de vorige zin(nen) bij jou nieuwe zin,  doe de nieuwe zin dik gedrukt.

EEN VOORBEELD ZIN + REACTIE + REACTIE
Op een zonnige morgen lag er een mooi ingepakt cadeautje voor haar klaar op tafel.

(reactie) Op een zonnige morgen lag er een mooi ingepakt cadeautje voor haar klaar op tafel. Wat is ze benieuwd wat er in dat mooie ingepakte cadeautje zit.

(reactie) Op een zonnige morgen lag er een mooi ingepakt cadeautje voor haar klaar op tafel. Wat is ze benieuwd wat er in dat mooie ingepakte cadeautje zit. Ze weet dat ze het nog niet mag uitpakken maar ze kan haar nieuwsgierigheid niet langer meer bedwingen.

Regels:
- Niet op je eigen zin een nieuwe zin plaatsen.
- 1 zin plaatsten.
- Je moet verder gaan op de vorige zin
- de vorige zin(nen) bij jouw nieuwe zin plaatsen.
- je nieuwe zin dik gedrukt!

BEGINZIN:

Samen lopen we daar, over het natte zand langs de golven van de zee.

Citeren21.04.20170 likes

Samen lopen we daar, over het natte zand langs de golven van de zee.

Het zand kriebelt tussen je tenen en ik voel de golfjes over mijn voeten rollen.

Citeren21.04.20170 likes

Samen lopen we daar, over het natte zand langs de golven van de zee. Het zand kriebelt tussen je tenen en ik voel de golfjes over mijn voeten rollen. Auw nu stap ik in een kwal.

Citeren21.04.20170 likes

Samen lopen we daar, over het natte zand langs de golven van de zee. Het zand kriebelt tussen je tenen en ik voel de golfjes over mijn voeten rollen. Auw nu stap ik in een kwal. Jij plast over mijn voet want dat helpt tegen de pijn.  

Citeren22.04.20170 likes

Samen lopen we daar, over het natte zand langs de golven van de zee. Het zand kriebelt tussen je tenen en ik voel de golfjes over mijn voeten rollen. Auw nu stap ik in een kwal. Jij plast over mijn voet want dat helpt tegen de pijn.  Ik vraag mezelf echt af hoe ik nu hier weer in beland ben. 

Advertise here!!

Citeren22.04.20170 likes

Samen lopen we daar, over het natte zand langs de golven van de zee. Het zand kriebelt tussen je tenen en ik voel de golfjes over mijn voeten rollen. Auw nu stap ik in een kwal. Jij plast over mijn voet want dat helpt tegen de pijn.  Ik vraag mezelf echt af hoe ik nu hier weer in beland ben. Opeens hoor ik een harde knal en ik schrik wakker, wat heb ik toch raar gedroomd.

Citeren23.04.20170 likes

heb er flinke hoofdpijn aan over gehouden

Citeren23.04.20170 likes

Samen lopen we daar, over het natte zand langs de golven van de zee. Het zand kriebelt tussen je tenen en ik voel de golfjes over mijn voeten rollen. Auw nu stap ik in een kwal. Jij plast over mijn voet want dat helpt tegen de pijn.  Ik vraag mezelf echt af hoe ik nu hier weer in beland ben. Opeens hoor ik een harde knal en ik schrik wakker, wat heb ik toch raar gedroomd. Heb er flinke hoofdpijn aan over gehouden. Maar weet niet of het nu van de knal komt of door de drank van gisteren avond.

Citeren28.04.20170 likes

Samen lopen we daar, over het natte zand langs de golven van de zee. Het zand kriebelt tussen je tenen en ik voel de golfjes over mijn voeten rollen. Auw nu stap ik in een kwal. Jij plast over mijn voet want dat helpt tegen de pijn.  Ik vraag mezelf echt af hoe ik nu hier weer in beland ben. Opeens hoor ik een harde knal en ik schrik wakker, wat heb ik toch raar gedroomd. Heb er flinke hoofdpijn aan over gehouden. Maar weet niet of het nu van de knal komt of door de drank van gisteren avond. Misschien kwam het ook wel omdat iemand teveel over filosofie zat te zeuren op de chat.

Citeren28.04.20170 likes

Samen lopen we daar, over het natte zand langs de golven van de zee. Het zand kriebelt tussen je tenen en ik voel de golfjes over mijn voeten rollen. Auw nu stap ik in een kwal. Jij plast over mijn voet want dat helpt tegen de pijn.  Ik vraag mezelf echt af hoe ik nu hier weer in beland ben. Opeens hoor ik een harde knal en ik schrik wakker, wat heb ik toch raar gedroomd. Heb er flinke hoofdpijn aan over gehouden. Maar weet niet of het nu van de knal komt of door de drank van gisteren avond. Misschien kwam het ook wel omdat iemand teveel over filosofie zat te zeuren op de chat.

Adverteer hier