Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

Klacht 2!!!

2

Advertise here!!

Citeren07.01.20060 likes
Beste hunterleo

Omdat ik een dochter heb die ik met normen en waarden wil opvoeden begrijp ik best wat je strekking van je verhaal is. Natuurlijk is het niet leuk als je gewend bent leuk te chatten zonder allemaal ranzige opmerkingen erbij dat het nu verstoord wordt.
Ik weet uit ervaring dat het niet eenvoudig is een site zo te houden als andere personen daar totaal anders over denken.

Maar wat Amber zegt is op dit moment het allerbeste. Negeren en niet reageren is gewoon het allerbeste. Ik begrijp heus wel dat sommige willen reageren op ranzige opmerkingen maar dat heeft gewoon niet het gewenste resultaat.
Niet reageren hoe moeilijk ook is het meest effectieve. En blok idd maar, die knop zit er niet voor niets.

En om elkaar hier op een forum de les proberen te lezen is ook niet de allerbeste methode.

Ik schrijf dit onder het mom "wie ben ik" en geef mijn mening voor een betere

gr. Tim
Citeren07.01.20060 likes
Beste Timber,

Bedankt voor je mening, niks mis mee hoor.

Inmiddels heb ik de indruk dat mijn bericht en die van Eugeen wel e.e.a. heeft losgemaakt en dat was nu precies ook de bedoeling. Waarschijnlijk is het je ook opgevallen dat als je nu binnenkomt op kletsen er gelijk al een goede tekst staat waarmee duidelijk wordt gemaakt dat je eruit gegooid wordt als je je niet aan de regels houdt. Tevens zijn er een aantal mensen verwijderd dus er is wel degelijk sprake van verbetering. Dat geeft vertrouwen en inmiddels ben ik dan ook weer vrolijk aan het kletsen hier. En laten we hopen dat Eugeen ook de weg terug naar Kletsen weet te vinden, maar dat komt wel goed denk ik. Inmiddels doet zich een grappig fenomeen voor en dat is dat sommige leden van andere chatsites hier dus komen kijken en nog blijven hangen ook! Waarschijnlijk zien zij met eigen ogen dat dit idd een goede site is en zo moet het ook blijven denk ik. Die blokkeer-knop is natuurlijk handig, maar ik vind niet dat ik die constant moet gaan gebruiken, zoals de laatste tijd nodig was. Ik vind dat je die knop mss nodig hebt in een incidenteel geval maar het liefst natuurlijk helemaal niet. Maar goed.... hij zit er niet voor niets en dat is wel gebleken.

Laten we hopen dat de boel voortaan een beetje onder controle blijft en dan hoor je mij verder niet hoor.

gr. Hunterleo
Citeren07.01.20060 likes
met al wat je geschreven heb ben ik het eens ik zelf ben er ook van tussen gegaan het is idd een klets chat en geen viesigheid chat en daar heb ik dan ook moeite mee maar ben blij dat je weer terug bent er is nu een maal een grote kliek van de zelfde mensen waar we heel veel mee zitten te kletsen en dat moet niet door andere verstoord kunnen worden Grt Jan
2

Adverteer hier