Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

Klacht 2!!!

1

Advertise here!!

Citeren05.01.20060 likes
Helaas, helaas..... ik ben voorlopig weg van deze site hoe jammer ik dit ook vind. Ik heb geen zin meer om eerst een hoop rotzooi te moeten lezen en dan gaan blokkeren, want je blijft blokkeren de laatste dagen. Gisteren heb ik geleerd van Denre dat er 3 mensen met succes zijn verwijderd van Kletsen.com (op zich goed nieuws) en vandaag zie ik tot mijn verbijstering weer dat er weer anderen de boel komen verzieken. Die hebben het dan over tongzoenen, schijten en condooms enz enz... en ik ben niet gediend van die rotzooi. Wat mij dus vooral irriteert is het feit dat de modjes dus toekijken en niets doen, terwijl dit technisch wel mogelijk is. Kletsen.com was altijd een site waar ik met een gerust hart mijn dochter naartoe zou verwijzen, maar nu niet meer! Het is niet zo dat ik me nu laat "piepelen" door die loosers (ik hoor Waters alweer slimme opmerkingen in die richting maken) maar wil gewoon een gebaar maken dat voor mij de limiet is bereikt. Blokkeren is een optie maar is niet voldoende voor mij want er zijn ook nieuwe leden die niet zo snel blokkeren en wel die rotzooi lezen ondertussen (bijv mijn dochter). Mensen van kletsen.com, doe er wat aan en zit niet slap te toe te kijken hoe die sukkels ons plezier vergallen! Jullie weten dondersgoed wie de kwallen zijn en behandel ze dan ook als "persona non grata".... ze zijn n.l. echt niet gewenst! Bannen met die handel. Ik wil de mensen met wie ik altijd een prettig contact heb gehad bedanken voor the quality time op deze chat. Misschien tot ziens maar dan moet er wel wat veranderen.

Hunterleo
Citeren05.01.20060 likes
Beste Leo,

Het forum is niet bedoeld voor klachten maar indien je een onderwerp wilt openen over de normen en waarden en wat daar van terecht komt op Kletsen.com, wordt het een ander verhaal. Klachten kun je melden bij de moderator of via de knop in de chat.

Aangaande "rotte appels" op Kletsen.com:
Zoals je zult begrijpen wordt het een onmogelijke taak om een ieder te gaan screenen voordat iemand wordt toegelaten op Kletsen.com. Hier door kunnen we helaas dus ook niet vermijden dat ongewenste gasten gebruik maken van onze services. Wat we wel kunnen en zeker ook doen, is deze mensen na de 3e waarschuwing verwijderen van de site. In eerste instantie zal dit tijdelijk zijn maar bij herhaling voorgoed. Tevens kan ik je verzekeren dat de lijst van ongewenste gasten veel langer is dan de 3 die je in je post noemd en deze lijst blijft helaas maar groeien.

Ik kan je verzekeren dat Kletsen.com er alles aan doet om de goede sfeer te behouden, en dat de "rotte appels" zijn geidentificeerd. De personen die nog niet verbannen zijn hebben hun laatste waarschuwing gehad en worden bij de volgende waarschuwing alsnog voorgoed verbannen.

Groeten en we kletsen.com,

Denre
Citeren05.01.20060 likes
hoi Hunter,
Erg jammer maar ik had dit wel verwacht van je....je grens is bereikt.
Daar kan ik alleen respect voor hebben en moet dit accepteren van je.
Blijf uiteraard hopen dat je wel weer komt toch 1 van mijn favorieten ben jij. Nou lieverd spreek je zeker wel en we kletsen op msn en ook gauw hier weer.
groetjes kussss feye
Citeren05.01.20060 likes
Je zal er wel een goede reden voor hebben dat jij je zo opwind over dit soort dingen en toch zelf dezelfde woorden hier even moet plaatsen.
Zegt ook iets over jezelf he?
Citeren05.01.20060 likes
Waters, ik had precies zo'n reaktie vanje verwacht. Ik laat het oordeel over mij graag aan jou kerel.... Daar ga ik verder niet op in als je het niet erg vindt. Kijk eens in de spiegel zou ik zeggen want je bent over het algemeen vrij snel met kritiek op anderen. Het feit dat ik me opwind is puur vanwege de lui die de boel verstieren en dat daar wat aan moet worden gedaan. Dat lijkt me toch vrij simpel? Ik heb nu geen kritiek op personen an sich.... maar gewoon op het feit dat ik op een leuke manier wil chatten zonder dat ik dagelijks een stel idioten moet blokkeren iedere keer. Zoals Denre zegt... de daders zijn bekend en nu maar afwachten of de sfeer ook verbetert en of er gebanned gaat worden. Dan ben ik zo weer terug. Op jouw oordeel over wie ik wel of niet ben zit ik ff niet wachten als je het niet erg vindt. Je mag zeggen wat je wil kerel, maar ik doe er verder niks mee, daarvoor heb je al teveel oordelen gegeven over mensen dus ik weet wie het zegt.

Advertise here!!

Citeren05.01.20060 likes
De kritiek hier is dat het jammer is dat jij je zo opwind en je weg laat jagen.
Het is schoolvakantie, kids vervelen zich en mede door jou zijn ze erg succesvol hier, dat praat zich rond.
Bannen is zinloos, dan moet je ook alle publieke proxies gaan bannen.
Is geen beginnen aan, die kids zijn slimmer dan je denkt.
Er is hier een pauzeknop, als het moeilijk is voor jou om te negeren.
Op andere chatsites zijn ze zo weg als er niet word gereageerd.
We zijn toch allemaal jong geweest?
Ik ben nog steeds een klein pubertje

En ik hou erg van kritiek, ook op mij, kan ik wat mee, en of ik er iets mee doe ligt dan ook bij mij.
Citeren05.01.20060 likes
beste Waters (schoolmeester),

Bannen is niet zinloos. Het is simpelweg een kwestie van principes. Er wordt over normen en waarden gesproken op deze site en als je je daar niet aan houdt dan lig je eraf. Simple as that. Je hoeft mij echt niet te vertellen dat ik me niet moet opwinden, dat maak ik zelf wel uit als je het niet erg vind. De "blokkeer" knop weet ik wel te vinden hoor, maar heb er geen zin in om die al te vaak te moeten gebruiken, snap je?

groet,

Hunterleo
Citeren06.01.20060 likes
Als ''die'' mensuh hier lesuh wa juh allemaal over hun segt,,, hebbuh ze alleen maar meer plesier,,,, BOEIUH WA SE SEGGUH,,, MAAK JUH NIE SO DRUK !!!!!
Citeren06.01.20060 likes
juist amber idd
Citeren06.01.20060 likes
jammer allemaal dat dit zo moet !!!!!!

1

Adverteer hier