Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

Klacht!!!

2

Advertise here!!

Citeren05.01.20060 likes
Lieve mama,

Het is een principekwestie, niets minder en niets meer. Ik zou in jullie geval gewoon blijven kicken en bannen enz enz enz..... jullie zijn sneller met bannen dan zij nieuwe profielen kunnen maken en terugkomen.

De lol is er dan sneller vanaf voor die sukkels.... gewoon concequent blijven klikken op die ban-knop. Als ze zich gedragen is het ok, maar dat doen ze niet in veel gevallen. De aanhouder wint is het spreekwoord, maar ik heb nu echt de indruk dat zij de dienst aan het uitmaken zijn. Ik wil gewoon geen domme en vuile praat zien en ik denk dat onze vaste leden daar wel aanspraak op kunnen maken.

Ik kom terug als jullie laten zien dat jullie er ook niet van zijn gediend en kicken en bannen. Ook al moet je dat meerdere keren per dag/avond doen.

Liefs,

Hunterleo
Citeren05.01.20060 likes
We moeten die mensen denk ik gewoon links laten liggen, en de eer aan onszelf houden....hoe moeilijk dat ook is.
En daar waar nodig ingrijpen, op een rechtvaardige manier zoals ons modjes het betaamt.
Ik bedoel, een modje heeft ook gevoelens, en kan ook gekrenkt worden, het is niet zo dat we stillekes op de achtergrond meedraaien, maar ergens is de maat een keer vol.....

Snap het zowiezo niet dat ze elke keer onder een andere naam kunnen inloggen, daar heb je toch elke keer een nieuw e-mail adres voor nodig, hoeveel hebben die er dan wel niet...200 ofzo?????

Maar, Leo, ik begrijp en respecteer je standpunt volkomen, mij ergert het ook, en ik zou het graag anders zien...ik kan ze wel kicken, maar ze blijven terug komen, het word tijd voor hardere maatregelen....

De Nakky
Citeren05.01.20060 likes
Top Jacco,

Jij spreekt mijn taal tenminste.... Het word tijd voor hardere maatregelen! Het is idd moeilijk om die lui links te laten liggen... heb het geprobeerd maar het is bijna niet te doen.

See you soon!

Hunterleo
2

Adverteer hier