|
|
|
hunterleo Undefined 89 berichten Ik wil bij deze ook een klacht indienen over wat er gisterenavond is gebeurd. Ik snap de frustratie en kwaadheid van Eugeen heel goed en ben zelf ook behoorlijk kwaad. Wat er gisterenavond is gebeurd kan natuurlijk niet. Een zooitje tuig komt vrolijk binnenvallen en beginnen mensen te beledigen. Beste mensen van Kletsen.com DOE ER WAT AAN AUB want anders ben ik ook weg hier. Ik wil in dit soort gevallen maar 1 ding zien van de modjes: bannen, bannen, bannen en nog eens bannen met die kerels en 1 dame. Laat ze maar weer nieuwe profielen aanmaken om binnen te komen en als die flauwekultaal met code's of dubbelzinnige opmerkingen weer begint, dan weer bannen enz enz. Dan is de lol er gauw af bij hun, maar ze hun gang laten gaan is natuurlijk niet van deze tijd. Ik vond kletsen altijd leuk, maar als die sukkels binnenkomen is mijn lol eraf. Een andere kennis van mij uit Belgie zag het gisteren ook gebeuren en komt niet meer terug. Ze wist niet wat ze zag. Aktie dus!
Hunterleo |
Waters Undefined 587 berichten Das ook erg slim, het veld ruimen voor andersgestoorden. |
feye Undefined 360 berichten hoi Hunter,
gelukkig blijf jij wel komen tot nog toe .....
zie allen die ik aardig vind en waardeer anders verdwijnen !!
dus we blijven gezellig kletsen en als de gezellige mensen juist blijven stralen we dat samen uit over de chat....niet voor niets 1 van de betere dat doen en maken we met z'n allen toch....
we kletsen.com gauw weer
groetjes kusss en knuffel feye |
Anonymous Undefined 65739 berichten ben het helemaal met jullie eens.
groet cats |
gewoonmoon Undefined 40 berichten ook ik was gister geschrokken en ook eigenlijk verbaasd, dat zulke mensen en vooral van die leeftijd dit doen. ik geloof dat het moeilijk is om op zo een moment de juiste beslissing te nemen.
inderdaad denk ook ik dat wij met z'n allen het imago van kletsen.com kunnen bewaken door vooral te blijven zoals we zijn. en ons niet op te laten jutten door zo'n stel oproerkraaiers.
ik wens de mod's sterkte met het oplossen van het probleem.
liefs, kuss moon(tje) |
|
Anonymous Undefined 65739 berichten dankjewel gewoonmoon
|
man van toen Undefined 232 berichten dank je wel moontje voor je steun !! kusssss
mams |
Anonymous Undefined 65739 berichten Dank je wel Gewoonmoon XXX
Jaco |
hunterleo Undefined 89 berichten Lieve mensen,
de reaktie van Waters laat ik maar even voor lief, die is niet wijzer denk ik. Laat het vooral duidelijk zijn dat ik jullie modjes allemaal erg graag mag en mijn klacht is dus vooral niet persoonlijk gericht op jullie... laat dat duidelijk zijn. Het enige punt wat ik duidelijk wilde maken is dat ik in geval van die vervelende idioten op onze site een reaktie wil zien. En tot nu toe was dat niet echt zichtbaar. Dus neem het vooral niet persoonlijk op en probeer het vooral te zien als een soort van noodkreet... De kwaliteit van de site is waar het om gaat.... en die is helaas ver te zoeken als er een stelletje idioten online komen die vervolgens kunnen zeggen wat ze willen.
Nogmaals, niet persoonlijk bedoeld maar gewoon een statement.
Ik hoop tot snel ziens op kletsen.com
Hunterleo |
man van toen Undefined 232 berichten Beste Hunterleo,
Ik kan je reactie en je frustatie voor een deel wel begrijpen...
Het is inderdaad vervelend om steeds weer te moeten zwijgen en kijken wie je moet blokken.
Maar ik denk als we met z'n allen gewoon die personen negeren, er de lol ook snel zal af zijn en daar is het ons als modjes wel om te doen...
Je kan kicken en kicken en blijven kicken...
Maar ze zullen steeds terugkomen onder andere namen...
Dus wij als mod doen er wel iets aan en geloof me( ik spreek nu uit naam van mezelf) leuk is anders hoor!!!
Als ze zich gedragen en de praat blijft binnen de perken dan kan je er niets aandoen... Als deze mensen je inderdaad niet liggen, laat ze links liggen, en wees wijzer...
Ik hoop dat je je beslissing misschien herziet en toch nog terug wil komen??
Dikke kus
mama xxx |
|