|
|
|
Dioxon Undefined 277 berichten Lieve Kelly,
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Maak er een hele fijne dag van  Lieve knuffel van Dioxon & Cheyenne (zusje) |
Naatje-Nenya Undefined 1699 berichten Kelly gefeliciteerd met je verjaardag.
Dat je maar een groot feest mag krijgen  Knufffff
Naatje |
Anonymous Undefined 65739 berichten van harte gefeliciteerd en een hele fijne dag toegewenst  kuss shirley
we kletsen.com |
We hebben een jarige,hoi Kelly van harte gefeliciteerd met je verjaardag maak vandaag een gezellige dag van!!
Zoennn van wolf
|
Anonymous Undefined 65739 berichten lieve zusje,
van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
en dat het een goeie 18e jaar mag zijn  en n leuk nieuwtje voor de mensen, ze heeft voor der verjaardag een vriendje gehad
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten kelly van Harte gefeliciteerd met je 18e verjaardag en nog heel veel gezonde jaren toegewenst. |
Kelly van harte gefeliciteerd met je verjaardag.... Dat je maar mag uitgroeien tot een geweldig individu ... en mag gaan genieten van het volgroeide leven :P ...volwassen zal nog wel ff duren lol
Maak er een leuke dag van .. geniet en hoopvol op vele kado's voor je en dat ze je maar giga verwennen
Kusje!
Zipp_it |
kelly!!! van harte!!!  maak er een top dag van!!!  liefs rockie |
sorry ik schaam me diep... ben te laat.....  kell lieverd ik hoop dat het een mooie daggeweest is en dat je veel leuke dingen hebt gekregen!!
en dat je maar een grote meid mag worden     liefs leen |
Anonymous Undefined 65739 berichten
 beetje laat ;feli kelly |
|