Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

...Karakters....

1

Advertise here!!

Citeren26.11.20100 likes
Karakters

Iedereen is appart, dus iedereen verschilt van elkaar...
Zo als jij of ik zijn er geen 2, dus stel ik mij de vraag ''Wat is jouw ingesteldheid''? OF beter gezegt ''Wat is jouw karakter''?

Ik ben een Waterman en die staan bekend om hun ''gevoeligheid'' kleine hartje, impulsieve gedrag.
Altijd ''overwinningsgezind''.

Van nature ben ik een helpende hand en zal altijd hulp bieden waar nodig is, kom ook vaak op voor de zwakken en ik ben verre van een meeloper.
Ben een gevoelige ziel, zal impulsief reageren om mn muurtje niet te laten instorten.
Ik kan niet tegen oneerlijkheid en heb van nature ook geen geduld en als het me hoog zit laat ik van me horen.
Ben eigenlijk een lieve persoonlijkheid met ontzettend veel ingebouwde humor.
Ik bijt van me af als je me in een hoekje duwt en zal me in geen geval laten passeren.
Ik ben in mn pv leven een stille persoon en kijk de kat vaak uit de boom.
Ik hou van de rust om me heen.

Hoe steek jij in elkaar?

Grtz
C.
Citeren26.11.20100 likes
ik ben een stil persoon ben erg lief en cijfer mezelf weg om anderen te helpen ik ben een schorpioen en ik vergeef heel snel maar als ik boos ben dan ben ik ook echt boos maar dat gebeurd zelden

kussss en knuffff
Citeren26.11.20100 likes
Zodra ik of anderen weten hoe ik ben zal ik het hier neerzetten
Citeren26.11.20100 likes
De Boogschutter is autoritair, zelfingenomen, open en eerlijk, belooft teveel, vluchtig, geluksvogel, zorgeloos, rechtvaardig, heeft een scherpe tong, twijfelt, is nerveus, impulsief, joviaal, extravert, vaardig, enthousiast, houdt van natuur, reist graag, is sportief, heeft veelzijdige interessen, legt moeiteloos contacten, is actief, optimistisch, idealistisch, gastvrij en vrijheidslievend. Het mineraal van De Boogschutter is de obsidiaan en de plant is zwarte spar. Obsidiaan kan mensen helpen aarden, hun diep zittende energie te respecteren en helderziende kwaliteiten versterken. De zwarte Spar oftewel de topjes ervan zijn erg geurig en je kunt er op knabbelen, ze bevatten veel vitamine c en werd vroeger veel gebruikt als ontsmettingsmiddel en de hars ervan (in de sauna) als inhalingsmiddel.

Chinese horoscoop:
Chinese naam voor Aap: How
Westelijke teken: Leeuw
Element: Metaal
Yang

Karaktertrekken:
De uitvinder, improvisator, slimme, intelligente, buigzame en vindingrijke, zal slagen in wat hij doet, dat is iets wat hij zich voorgenomen heeft. Iemand die indruk kan maken, mensen raken door hem geboeid. Hij weet hun aandacht vast te houden door zijn geestigheid, verbeelding en intelligentie. Ego�stisch, zelfingenomen, ijdel, goede toneelspeler, speels. Gezelligheidsdier, die veel mensen voor zich kan winnen. Beslist geen gebrek aan zelfvertrouwen hoe verlegen hij zich ook kan voordoen. Veelzijdig, charmant, overtuigend, innemend. Hij heeft veel interesses en is zeer onderzoekend van aard. Als hij het gevoel heeft dat iets te lang gaat duren of dat het resultaat niet onmiddellijk onder handbereik ligt, dan verflauwt zijn aandacht snel. Aap heeft veel talenten en met zijn vindingrijkheid maakt hij het beste van het leven, waarbij hij de kansen die hij ziet aangrijpt.

In het jaar van Aap heeft het geen zin langetermijnplanning te maken, want daarvoor is de periode te onvoorspelbaar. Wel staat de gemeenschap open voor nieuwe ideen. Successen zijn niet moeilijk om te behalen, maar niet erg duurzaam.

Aarde - 1908, 1968, 2028 Meer rustige type Aap, betrouwbaar en meer kalmer en bedaard. Openhartiger wat minder bezeten van zijn eigen ik. Aarde Aap zal niet graag feesten geven of veel mensen in zijn huis uitnodigen, maar zal oprecht en eerlijk zijn voor de mensen waarvan hij werkelijk houdt.

japanse astrologie

Je element is AARDE. Het is de Ster van de Keizer. Je hebt veel power en leiderschap. Je wil graag in het centrum staan en controle hebben. Je zou een goede manager kunnen zijn. Je houdt ervan om een gezagsfunctie te bekleden. Vijven verzamelen graag en zijn gesteld op traditie. Twee typen komen hier voor, het geslaagde type, maar ook de looser.

indiaanse astrologie

22 November t/m 21 December

Elandmensen kunnen glanzend en doorzichtig zijn en ze kunnen de mensen om zich heen helpen om een nieuw gezichtpunt te leren zien. Of het aanvaarden van een nieuwe situatie. Ze kunnen dienen voor anderen als goede spiegel, als ze zuiver zijn. Ze kunnen een gave van helderziendheid bezitten en kunnen gedachten doorgeven. Beschikken over een innerlijke kracht, die hen in staat stelt, om anderen te leiden naar een pad die goed voor hun is. Als ze in dit stadium van ontwikkeling verkeren, tonen elandmensen anderen als een spiegel wat hun werkelijke innerlijk staat werkelijk is. Ze kunnen door veel indrukken heen kerven en tot het hart van dingen doordringen net als pijlflitsen. Je kunt ze zelf ook makkelijk overhalen tot een nieuw gezichtspunt, of tot het aanvaarden van een nieuwe situatie.

Ze hebben een aangeboren rechtvaardigheidsheidsgevoel.

Hun intuitie maakt het hun mogelijk, het hart van anderen te doorgronden en hen te helpen knopen die ze in hun wezen toegelaten hebben los te maken. Ze kunnen over het algemeen goede docenten zijn.

Elandmensen hebben net als hun totumdier vaak een vorstelijk uiterlijk. Ze zijn altijd attent voor anderen en werkelijk geinteresseerd in het welzijn van de mensen in hun omgeving.

Ze zoeken graag het hogere, wat anderen graag vermijden. Ze zijn vooral gesloten over hun eigen gevoelens ook al lijken ze aan de buitenkant warm en openhartig.

Ze hebben een speelse kant die houdt van dansen, zingen en vooral veel plezier hebben.

Elandmensen gaan goed samen met de Rode-havik en Steurmensen vullen de Hertmensen goed aan.

burmaanse astrologie

Uw geboortedag is Woensdag -> Mercurius
Communiceren vind je belangrijk, Je hebt veel belangstelling en je bent nieuwsgierig.

numerologie is 11
Maan - Neptunus - Zilver

De boodschapper van het Licht.�

Intutie, mystiek, helderziende kwaliteiten, goeie fantasie, idealistisch, vindingrijk, spiritueel, energiek, geboren leider, krachtige persoonlijkheid, zitten vol geweldige ideen, onpraktisch, bezielend, paranormaal bewustzijn, voorspellende dromer, doorziet mensen, dynamisch en intutief. De dromer. Leven in een eigen wereldje. Helderziendheid, doelbewustheid, spiritualiteit. openbaring, inspiratie, innerlijke kracht.

Leerproces; Meer bewust worden van speciale gaven, eigenschappen en eigenwaarde. Vertrouwen hebben in eigen intu�tie. Ontspanning d.m.v. van yoga, meditatie of zelfhypnose.

Ben ik werkelijk en dit is mijn werkelijke karakter!!

WITH LOVE BUCK
Citeren26.11.20100 likes
mijn karakter
uhmzzzzzz lief behulpzaam vrolijk sterk en een doordouwer

Advertise here!!

Citeren26.11.20100 likes
ik ben een steenbok.

kan af en toe nog al bokkerig zijn, erg eigenwijs.
probeer het iedereen naar zijn zin te maken. geintresseerd in andere mensen, mensen willen helpen.
doorzetter.
ben vaak erg gevoelig van binnen.
ben graag aan het werk, en heb een groot hart voor dieren.

dat was het wel geloof ik
Citeren26.11.20100 likes
Karakter van Naatje.

Impulsief-zelf kennis-sterk persoonlijkheid-kent haar gebreken in het diepste-laat haar werkelijke ik nie zien maar die kent ze wel!!!

Groot hart voor dieren.
Citeren27.11.20100 likes
Persoonlijkheid van de Schorpioen

De Schorpioen is een sterrenbeeld dat straalt van charisma en erg lastig te doorgronden is. De Schorpioen hult zich in een nevel van geheimzinnigheid wat de gevaarlijke charme van dit sterrenbeeld versterkt. De Schorpioen is een zeer intuïtieve persoonlijkheid die een goed inzicht heeft in andere mensen. De Schorpioen heeft een sterk verlangen naar macht, maar houdt absoluut niet van verandering.

Emoties
De Schorpioen heeft heftige emoties, welke echter zorgvuldig voor de buitenwereld verborgen gehouden worden. Veel van de emoties van de Schorpioen draaien om jaloezie en liefde. Wanneer de Schorpioen door een van deze emoties geleid wordt is hij niet meer voor rede vatbaar. De Schorpioen kan op de buitenwereld een onverschillige en arrogante indruk maken.
Geest
De Schorpioen is van een kaliber dat tot de kern van een probleem weet door te dringen met zijn scherpzinnige geest. Hij combineert logica en intuïtie tot een killer combinatie. Het is een heel lastig iets om de Schorpioen van mening te doen veranderen. De Schorpioen is geen teken van vergeven en vergeten, eenmaal aangedaan leed wordt voorgoed herinnerd.

De sterke kanten van de Schorpioen
De Schorpioen weet met zijn scherpzinnigheid door te dringen tot andere mensen. Daarnaast heeft de Schorpioen een enorme veerkracht en doorzettingsvermogen.

De zwakke kanten van de Schorpioen
De Schorpioen kan dwangmatig en bezeten handelen en is snel geprikkeld. Dit teken kan zeer masochistisch zijn.
De carrière van de Schorpioen
De Schorpioen heeft een sterke belangstelling voor alles wat verborgen is. Beroepen waar veel onderzoeksaspecten inzitten zijn dan ook uitermate geschikt voor dit teken in de horoscoop. Denk hierbij aan beroepen als wetenschapper, dokter, rechercheur, detective, patholoog, psychiater, psycholoog en hypnotiseur.
Citeren27.11.20100 likes
Bucket kent mij
Citeren27.11.20100 likes
mram is mram en dat zegt genoeg

1

Adverteer hier