Forums  ›  Vraag & Antwoord  ›  Vraag & Antwoord

Kan er mij iemand helpen?

1

Advertise here!!

Citeren16.12.20050 likes
Ik heb nu sinds twee weken problemen met mijn computer.
Misschien kan iemand mij helpen. In mijn map favorieten zijn allerhanden mappen bijgekomen zoals:cool stuff, travel,shoppings gift, internet,computer, en online gaming. Die krijg ik er met niets af. Ik denk dat ik eens een progammaatje gedownload heb, vermoedelijk msgplus 3 maar weet het niet zeker. Ik kan het niet meer verwijderen. Alles geprobeerd. Heeft er ook al iemand dat mee gemaakt en wat kan je er aan doen?
Ook krijg ik nu verschrikkelijk veel pop-ups op internet, die ik vroeger niet kreeg. Ook is mijn systeem van mijn computer vertraagd.

Alle tips zijn van harte welkom.
Dank bij voorbaat.
Citeren16.12.20050 likes
Jep, je bent besmet, een trojan of spyware.
Probeer met de volgende gratis programma's of je de computer kunt genezen;

http://free.grisoft.com/doc/2/lng/us/tpl/v5

http://www.safer-networking.org/nl/mirrors/index.html
Citeren16.12.20050 likes
Of met het programma HITMAN PRO
of TWEAKNOW REGCLEANER

Jacootje
Citeren17.12.20050 likes
of gewoon een sopje met allesreiniger ???
Citeren17.12.20050 likes
dank je nootje, en is het gelijk welke allesreiniger? Moet er een speciaal geurtje bij?

Advertise here!!

Citeren18.12.20050 likes
Nou, als aan mij ligt wel hoor !!! is toch heerlijk als je pc tje lekker ruikt ?
heerlijke bloemengeur of oceanengeur hmmmm... haal het voorjaar in huis met allesreiniger !!
Citeren18.12.20050 likes
Haal hitmanpro binnen en installeer het op je pc, als je een virusscanner hebt moet je de virusscanner die erbij zit niet installeren.
verder werkt het programma uitstekend.
Echt een aanrader voor iedereen.
favorieten klik je met de rechtermuisknop op de map dan klik je op verwijderen.

Groetjes Patrick22
Citeren20.12.20050 likes
hartelijk dank vor de tip patrick, zal het zeker op mijn nieuwe pc instaleren.
als dit rotding besmet is zal me een rotzorg zijn. Hier is alleen nog maar een remedie voor, de moker erin.
maar gelukkig kan ik jullie nog bereiken.
succes joke.
groet cats
Citeren20.12.20050 likes
Bah, Nootje, ik haat het voorjaar!!!!!...geef mij maar de herfst of de winter!!!!! hihihihihihihihi...XXXX

Jaco
Citeren21.12.20050 likes
wat zeg je nou jaco ? voorjaar haten ??? ach.. ja, jij bent al van vlinders voorzien hahahahahhahh. geniet ervan................

1

Adverteer hier