Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

Join de goudvisjes club

1

Advertise here!!

Citeren31.10.20060 likes
hallo mensen dit is de goudvisjes club van kletsen en zou graag jullie lid zien worden hier

Groetjes gewoondave25
Citeren31.10.20060 likes
>--☺ 1zegt:hi cute goudvisjuh

>--☺ 142 zegt: hallo ook maar bij de club gekomen

groetjes gewoondave25
Citeren31.10.20060 likes
niemand mij clubje joinen
Citeren31.10.20060 likes
sorry mag niet mee doen ben een maanvis
Citeren31.10.20060 likes
is voor alle vissen maar moet het tog een naam geven mramm

groetjes dave

Advertise here!!

Citeren31.10.20060 likes
><>"><>"><>"><>"><>"><>"><>"><>"><>"><>"><>"><>">< >"><>"><>"><>"><>"><>"><>"><>"><>"><>"><>"><>"><>" ><>"><>"><>"><>"><>"><>"><>"><>"><>"><>"><>"><>">< >"><>"><>"><>"><>"><>"><>"><>"><>"><>"><>"><>"><>" ><>"><>"><>"><>"><>"><>"><>"><>"><>"><>"><>"><>">< >"><>"><>"><>"><>"><>"><>"><>"><>"><>"><>"><>"><>" ><>"><>"><>"><>"><>"><>"><>"><>"><>"><>"><>"><>">< >"><>"><>"><>"><>"><>"><>"><>"><>"><>"><>"><>"><>" ><>"><>"><>"><>"><>"><>"><>"><>"><>"><>"><>"><>">< >"><>"><>"><>"><>"><>"><>"><>"><>"><>"><>"><>"><>" ><>"><>"><>"><>"><>"><>"><>"><>"><>"><>"><>"><>">< >"><>"><>"><>"><>"><>"><>"><>"><>"><>"><>"><>"><>" ><>"><>"><>"><>"><>"><>"><>"><>"><>"><>"><>"><>">< >"><>"><>"><>"><>"><>"><>"><>"><>"><>"><>"><>"><>" ><>"><>"><>"><>"><>"><>"><>"><>"><>"><>"><>"><>">< >"><>"><>"><>"><>"><>"><>"><>"><>"><>"><>"><>"><>" ><>"><>"><>"><>"><>"><>"><>"><>"><>"><>"><>"><>">< >"><>"><>"><>"><>"><>"><>"><>"><>"><>"><>"><>"><>" ><>"><>"><>"><>"><>"><>"><>"><>"><>"

hele school met vissen
Citeren31.10.20060 likes
Citeren31.10.20060 likes
huh zien me vissies er raar uit zo ???
Citeren31.10.20060 likes
whahaha zien er nog wel schattig uit hoor
Citeren31.10.20060 likes
dit ben ik ben ik niet mooi

1

Adverteer hier