Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

Jobs

Advertise here!!

Citeren30.12.20070 likes
Hee! Ik ben 'Nieuwschierig aagje' dus daarom dit vraagje..
Ik ben heel erg benieuwd wat jullie banen zijn, wat je vriend/vriendin man/vrouw doet. Als je het leuk vind, zou je er dan iets over willen vertellen?
Ik schilder als beroep, ik verdien er ook mee. (niet bepaald veel) Maarjaa
Ik ben ook coach van een hockeyteam.. 6-9. Ik ben invalster.. Heb vroeger wel fulltime 'gecoachd'
Mijn man is dokter. Hij is alleen 's avonds thuis.. Niet veel moeite mee.. Want ik ben ook heel weinig thuis. Ik ga vaak naar Amsterdam, Haarlem, Rotterdam, daar krijg ik zúlke inspiratie van! Nouja, lijkt me leuk om ook wat van jullie te weten!
x
Donnatje
Citeren30.12.20070 likes
Trouwens, ik ben net gestopt met het werken met drugs&alcohol verslavende.. Ik had het er een beetje moeilijk..x Don
Citeren31.12.20070 likes
Ik ben account / sales manager dus doe iets commercieels zeg maar. Ik schilder ook en fotografeer (meestal portretten). Mijn vriendin schildert ook en geeft ook cursussen.

groet,

Leo
Citeren31.12.20070 likes
over werk kan ik niets meer zeggen is verleden tijd daar ik van mijn aow geniet

wel ben ik nog steeds scheidsrechter bij zaalvoetbal paar keer in de week heb meer tijd voor mijn klzoons maken aantal keren reisjes en uitstapjes in binnen en buitenland dus we zijn nog actief bezig en mag graag chatten gr Visser
Citeren31.12.20070 likes
Ik werk als helpende in de thuiszorg,wat inhoudt dat ik oudere mensen verzorg en daarnaast de huishouding run van hen die dat zelf niet meer kunnen. Het is een heel dankbaar beroep,heb er veel voldoening in,je bent veel meer dan de zuster die hen komt helpen,je bent een uitlaatklep ook omdat ze weinig familie meer hebben.Groetjes,Babsie

Advertise here!!

Citeren31.12.20070 likes
Leuk! Interesting
Citeren31.12.20070 likes
Ik ben secretaresse en mijn man heeft een metselbedrijf en nee, ik ben niet ZIJN secretaresse

Groetjes Tries
Citeren31.12.20070 likes
ik ben een jongen van 19 en werk al ruim 3 a 4 in een verzorgingshuis (65+ ) zit zelf in de zorg en ik ben bezig met mijn vig diploma en uit eindelijk zou ik verpleegkundige willen worden :D maar dat duurt nog wel eventjes
uhm.. ik woon nog thuis
Rick

Adverteer hier