Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

Jaja...................lekker dan !

Advertise here!!

Citeren25.07.20070 likes
Jaja..................lekker dan !!!

Henk (man van Twinky !) en ik gisteren samen in de donkere bossen van België op jacht naar wilde zwijnen!
Na veel pogingen resultaat: 1 everzwijn ! en een schot hagel in mijn kont (veiligheidspalletje vergeten)
Twinky en Wonderfull achter de kippen aan. Resultaat 2 kipjes en een neus en haren vol met veren.
Robin (zoon van Twink en Henk) af laten dalen in een gesloten mijngang om kolen te jatten.
Renée en Reese de straat op gestuurd voor zwavelstokjes (lees lucifer!)

Allemaal flink aan het werk dus!

Alles in het werk gesteld voor een BBQ op de camping met Snuffeltje en Fam.
En wat denk je !?!?.......................komen ze niet !!!!!!

En weet je waarom ?????...............Snuffeltjes paard is kreupel !!! (auto kapot!!!)

Jaja..................lekker dan !!!

Ben ik nu verplicht even thuis om 12 kilo everzwijn in te vriezen !
Ons dekbed en kussen te vullen met de kippeveren !
De kolenboer te bellen dat we nog 2.5 kuub kolen hebben liggen
Ohja.en we hebben genoeg lucifers om 12 keer een flink flatgebouw af te laten branden !

M.vr.gr.
Wonderfull, Heli, Twinky en Henk en kids

Ps. Ga nu naar de eerstehulp van het ziekenhuis schot hagel uit mijn achterste laten halen.
Heb ff snel gekeken hoe dat in België in het ziekenhuis te werk ging....maar toen ik die slagers zag dacht ik !...............nee doe dat maar in Nederland !

Gr.

Heli !!!
Citeren25.07.20070 likes
Ja snotver... is de slang naar de intercooler kapot gegaan.. t is nu geen auto meer maar een slak Dacht dat audi sneller ging.. maar valt me vies tegen van ze
Heb gebeld om hem te bestellen en vrijdagmiddag is ie pas binnen.. in de tussentijd is het behelpen geblazen

P.s. verstuur de lucifers maar hierheen, de kolen kunnen ook hierheen gestuurd worden.. k weet nog wel een huis wat in de fik kan
Citeren25.07.20070 likes
lucifers net aan eens stel zwervers afgegeven !!....helaas !

Maar rijden er bij jullie geen postkoetsen meer deze kant op ????

Ik denk dat het vlees vanavond om 20.00h. op is, dus kom op tijd !

Na 20.00h. gaan we naar de KinderDisco !!
Citeren25.07.20070 likes
hey vakantie gangers jullie gedragen je daar wel he, moeten de belgen wel niet van ons nederlanders denken ,

en heli beterschap met je kont

luitjes we wensen jullie heeeeel veel plezier

en snuf succes met de auto

veel liefs ron en peetje
Citeren25.07.20070 likes
Euhhh weet je dat niet?? De postkoetsen zijn afgeschaft vanwege te weinig belangstelling Die ouwe dozen hier hebben al een karretje van zichzelf, dus hebben de postkoets niet meer nodig... daarbij niet eraan denkend dat er ook nog jonge mensen (lees middelbare dozen) hier wonen die er wél nog gebruik van willen maken

Advertise here!!

Citeren25.07.20070 likes
heej vakantiegangers

wat moeten die belgen wel niet van de nederlanders denken zo
nou jha verder nog heel veel plezier daar allemaal

kussssssss en knuffffffffffffff voor jullie daar

liefs wilma

Adverteer hier