Forums  ›  Vraag & Antwoord  ›  Vraag & Antwoord

Inloggen op chat maar blijft laden?? kijk hier

Advertise here!!

Citeren28.05.20110 likes
ik ben het gedoe ook helemaal zat hoor naat niks aan zo kan ik eindelijk op de chat, val ik eraf en kom ik er nooit meer eens een keer op
Citeren29.05.20110 likes
ik kom er helemaal niet op
een blanco scherm is het
Citeren29.05.20110 likes
Slechte chat als hij niet correct werkt op FireFox, wat toch, ná Internet Explorer, een van de meest gebruikte browsers is.
Een beetje chatsite moet dat toch goed voor elkaar hebben.
Tis een simpel dingetje wat ik uit moet voeren om het werkend te krijgen, maar het had niet gehoeven.
Citeren29.05.20110 likes
Plug-inn gedownload maar het werkt nog niet......
Citeren29.05.20110 likes
Net getest... Internet Explorer werkt nog... dus kan daar op inloggen...

Firefox getest... blijft nog steeds hangen

Advertise here!!

Citeren29.05.20110 likes
Graag verneem ik even van de mensen die problemen hebben de volgende gegevens:

Welke browser gebruik je? (Internet explorer, Firefox enz) en welk versienummer daarvan?

Welke windows versie gebruik je?

Waar werk je op? Een pc of een laptop?

Doet een filmpje op You Tube het wel (goed)?

Wat krijg je als je naar chatten gaat? Een scherm met alle kamers en zie je dan Aanmelden in het blauw staan wat maar blijft laden of...
je krijgt een wit scherm (je beland wel op de chat, dat zien andere chatters)

En als je als gast gaat: blijft hij dan hangen op: Aanmelden nu... ?

Ik heb namelijk gemerkt dat er (minimaal) 2 afzonderlijke problemen zijn die ook beide anders opgelost moeten worden.
Citeren29.05.20110 likes
Ik geef het op.. heb van alles geprobeerd.. vandaag ook weer bezig geweest.. alles exact hetzelfde gemaakt als op mn pc is (die wel werkt) en hij blijft maar laden..
Sorry maar ik kan jullie niet mee helpen.

Internet Explorer werkt in ieder geval wel....
Citeren29.05.20110 likes
Hoihoi,

Ik heb verder uitgezocht waarom sommige mensen niet kunnen inloggen op de chat en kom tot de conclusie dat er een probleem is met de nieuwe chat client. Om er voor te zorgen dat een ieder toch kan chatten, heb ik de oude chat client geschikt gemaakt voor de nieuwe chat server.

Voor alle mensen die niet op de chat konden komen, en die ik gesproken heb is dit een oplossing gebleken. Mocht jij echter nog steeds problemen hebben met het inloggen op de chat, laat het me weten!

Groeten en we Kletsen.com,

Denre
Citeren29.05.20110 likes
Getest en doet het idd weer
Citeren29.05.20110 likes
doet het hier nou ook idd weer

Adverteer hier