Forums  ›  Vraag & Antwoord  ›  Vraag & Antwoord
 

Inloggen op chat maar blijft laden?? kijk hier

Advertise here!!

Citeren28.05.20110 likes
naatje ,ik heb firefox zegt myn broertje
zelfs dat weet ik geeneens
this triest met me hoor ,ben net kind van 6
Citeren28.05.20110 likes
dan inloggen onder Internet Explorer...
Als je die niet kan vinden dan het volgende doen:

Start (windowsteken links onderin je beeld) => uitvoeren (kan ook gewoon typvak zijn in menu wat "opent") => daar in typen: iexplore en dan op enter drukken...
Citeren28.05.20110 likes
heb nu al veel geprobeert ,maar begryp het niet echt
vanavond nog maar eens
baal wel dat alles zo moeilyk is
kon er altyd gewoon op tot nu
Citeren28.05.20110 likes
Even voor de duidelijkheid
Citeren28.05.20110 likes
ettertje ;ik zit er mooi mee he

Advertise here!!

Citeren28.05.20110 likes
nou heb ik uit betrouwbare bron vernomen dat jij op de chat kon maar dingen hebt gedaan waardoor je daarna er niet meer op kon... wat hebbie gedaan?
Citeren28.05.20110 likes
ik kom er nog niet op en weet het ook niet meer vind het wel best en zie wel wanneer ik er weer op kan
Citeren28.05.20110 likes
Firefox gebruikers die na al dit gedoe niet op chat kunnen: in de add-ons de .Net framework assistent uitschakelen... zie foto
Citeren28.05.20110 likes
nouuu ,naatje das niet waar
ik kan er gewoon niet meer op
heb stom blanco scherm
kryg eerst normaal beeld en zie hoeveel mensen erzitten
daarna gaat het mis
Citeren28.05.20110 likes
Ik ben weer de hele dag bezig om proberen dit probleem te fixen... helaas... onder firefox is het me vandaag niet gelukt...

Wel is het zo dat ik (tot nu toe) het onder internet explorer het voor elkaar heb gekregen... ik heb alle flash eruit gegooid (daarna ccleaner gedraaid) en toen naar internet explorer.. naar kletsen.. inloggen.. naar chatten en dan zegt hij dat hij flash wilt installeren.. hem dat laten doen en kan op de chat.
Of dit ook zo blijft.. ik geloof er eerlijk gezegd niet meer zo in... hopelijk kom ik morgen verder al heb ik ook helaas meer dingen te doen

Adverteer hier