Citeren07.09.20060 likes
Je weet wel...ala Woopy Goldberg Sisteract 2 maar dan veeeeeeel Cooler!!!! 
We hebben een zeer uitgebreid repotior...
En zingen zonder bladmuziek!
Het is een mix van stijlen zoals Blue's Soul R&B maar ook Pop Rock en Rapmuziek dus voor elk wat wils...
Lifeline gospelchior in Katwijk aan zee is inmiddels voor mij een WAY OF LIFE geworden.
Ik zing als 9 jaar in dit blackgospelkoor!!!
We hebben ook nog zusterkoren Friendship gospelchior in Soest, Freedom gospelchior in Zwolle en New Land gospelchior in Almere.
We zingen ook nog wel es allemaal samen en dan heet het
The Duch Cobined Mass Chior.
We zijn in het verleden op verschillende Amerikaanse basisen geweest...Dat is zoooooooo gaaf...Daar duren de kerkdiensten vaak wel 3 uur hahahah
Maar dan heb je wel een preather die ineens van de kansel stapt en gaat rappen
We zijn ook op tournee geweest in o.a Italie L.A en...Praag
Allabama staat in de planning voor volgend jaar!!
Kusssssssssss
Saffie
Ps: Wil je meer weten hoor ik dat graag...we kunnen altijd nieuw zang talent gebruiken...Vooral MANNEN...En als je een beetje volume hebt en een beetje toon vast bent is het al goed
Dames zijn natuurlijk ook welkom...Jongeren kunnen tegenwoordig bij ons in Katwijk meedoen voor minder contributie.
Het is van af 13 jaar tot leeftijd oma en opa hihihihi
Wil je es wat anders dan Psalmen zingen kom dan es een kijkje nemen op een van onze repetitie avonden...
Voor meer info kun je me altijd even aanspreken
knuf Saffie

We hebben een zeer uitgebreid repotior...
En zingen zonder bladmuziek!
Het is een mix van stijlen zoals Blue's Soul R&B maar ook Pop Rock en Rapmuziek dus voor elk wat wils...
Lifeline gospelchior in Katwijk aan zee is inmiddels voor mij een WAY OF LIFE geworden.
Ik zing als 9 jaar in dit blackgospelkoor!!!
We hebben ook nog zusterkoren Friendship gospelchior in Soest, Freedom gospelchior in Zwolle en New Land gospelchior in Almere.
We zingen ook nog wel es allemaal samen en dan heet het
The Duch Cobined Mass Chior.
We zijn in het verleden op verschillende Amerikaanse basisen geweest...Dat is zoooooooo gaaf...Daar duren de kerkdiensten vaak wel 3 uur hahahah
Maar dan heb je wel een preather die ineens van de kansel stapt en gaat rappen
We zijn ook op tournee geweest in o.a Italie L.A en...Praag
Allabama staat in de planning voor volgend jaar!!
Kusssssssssss
Saffie
Ps: Wil je meer weten hoor ik dat graag...we kunnen altijd nieuw zang talent gebruiken...Vooral MANNEN...En als je een beetje volume hebt en een beetje toon vast bent is het al goed
Dames zijn natuurlijk ook welkom...Jongeren kunnen tegenwoordig bij ons in Katwijk meedoen voor minder contributie.
Het is van af 13 jaar tot leeftijd oma en opa hihihihi
Wil je es wat anders dan Psalmen zingen kom dan es een kijkje nemen op een van onze repetitie avonden...
Voor meer info kun je me altijd even aanspreken