|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Ik kom hier niet meer chatten, omdat ik het druk heb met school en voetbal. Ik kom er wel erg laat mee, want jullie hadden vast al door dat ik hier al niet meer kwam, maar dan zeg ik het nu even netjes. Ik vond het in iedergeval heel leuk, en ik kom natuurlijk wel weer eens als ik het wat minder druk heb en ik reageer vast nog weleens op het forum! Dus dit is niet een officieel afscheid hahaha. Maar ja dat was het dan. Zie jullie misschien wel weer eens op klets!
Bedankt, xxx Laura..
|
jammer laura was altijd gezellig met je . kussssssss mram |
Anonymous Undefined 65739 berichten Ow jammer, ik hoop je hier nog wel eens te zien. Veel succes met je school en voetbal  Dikke kus,
Zyx (Ronnie) |
Anonymous Undefined 65739 berichten erg jammer lauraa maar vel su6 met met wat je moet doen en we hopen je snel weer te zien als je t weer rustig heb
doeg lauraa en we kletsen.com snel weer
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Jammer Laura,
We komen je vast en zeker wel weer een keer tegen hier op de chat. Veel succes met school en voetbal.
groetjes & xxxxxxsjes
nice |
|
suusjuh Undefined 1233 berichten Heel veel succes Laura en we zien je vast nog!
xxx Suus |
Anonymous Undefined 65739 berichten hoi laura, erg jammer hoor meid!
vond je egt gesellie om mee te babbelen!
hoop je nog wel eens hier tesien!
maar suc6 met schoo len veotbal dan maa rhe meis!
dikke kusss,
kirsten |
Anonymous Undefined 65739 berichten jammer Lauraa,
Maar ik wens je heel veel succes toe met het voetballen en de school, en mss nog tot ooit?
~*~Jaco~*~ |
Anonymous Undefined 65739 berichten hoi hoi lauraa
wens jou ook het aller beste , en toch een goede keuze, en weet zeker als je het weer wat rustiger hebt dat je vast nog is komt kijken dikke kuss en knufff
liefs wonder |
Anonymous Undefined 65739 berichten hoi meid
ja,er ,maar je hebt gelijk
school gaat voor
hoop je toch nog eens te zien
veel succes,kussss
marie |
|