Forums  ›  Gedichten  ›  Rouw en trieste gedichten

Ik Wil Niet Meer

Advertise here!!

Citeren11.06.20080 likes
De wens om dood te zijn.
De wens om verlost van mezelf te zijn.
De wens om te leven zonder pijn.
Zo groot, zo sterk
Het gevecht is een strijd.
Die ik ga verliezen.
De slecht gedachten zijn sterker dan mij.
Maar het is gedaan met die eindeloze huilpartij.
Zo ben ik niemand meer tot last.
Mij opsloten in een kelderkast.
Heeft geen nut.
Ik ben volledig uitgeput.
Mijn gevoel is helemaal dooreengeschud.
Ik kan beter dood zijn.
Dan ontsnap ik aan mezelf.
Dan verdwijnt het probleem vanzelf.
De wereld draait beter zonder mij.
Mijn gevoel is van eigenwaarde is volledig weg.
Het gaat niet meer.
Ik heb een volledige afkeer.
Van mijn eigen IK.
Het doel is zo eenvoudig, en het verlangen is zo groot.
Gewoon zijn wat ik wil.
Dood.
Citeren11.06.20080 likes
zoek eens hulp chat dit hebben we hier meer aan de hand gehad maar met steun en hulp kom je er echt wel bovenop en positief denken dat in de eerste plaats knufffffff Visser
Citeren11.06.20080 likes
lieve chatgurl,

je wreet mailen mag je me altijd!

ik zit zelf inmiddels 8 maanden 3 dagen in de week in therapie , un jaar geleden ben ik 9 weken in psygiatrische instellingen opgenomen geweest, slik medicatie en heb al heel veel ambulante hulp gehad!

ook ik wil nog weleens dood, heb verschillende selfmoordpogingen gedaan en 1 keer heb i khet op een paar seconden na overleeft!

ik probeer altijd te denken ik heb mijn huisdieren nog die kunnen niet zonder mij en dan kan ik ze nooit meer zien!

maar dood willen en zelfmoord plegen zijn twee dingen die nog best van mekaar afstaan, klinkt raar maar het is wel zo! zelfmoord wil je dood sijn, nu direct en uitvoeren!

dood willen is alleen een verlangen naar de dood maar het niet zullen uitvoeren! een verlangen naniks meer voelen en geen moeilijke dagen meer willen!

maar zoek seker hulp, ga langs bij je huisarts( die heeft geheimhouding ook voor je ouders) die kan je verder helpen in de vorm die jij wil, ambulant bij maatschappelijkwerkster/psygologe, eventueel medicatie, gesprekken met je huisarts, hulp via internet enz....

sterkte meid!

kus enknuf kirsten

Adverteer hier