|
|
|
Dioxon Undefined 277 berichten Mijn leven begon als een feest
Het was net een levan als een beest,
ik kon doorgaan met wat ik wou
Ik hoefte op niks te letten, ik wist dat alles goedkomen zou.
Nu heb ik ook weer hyperventiltie, zomaar een aanval en er niet eens verwachts
De hyperventilatie heeft over mij de macht.
In een zakje ademen? Nee dan kan ik wel schreeuwen door de ramen. Ik raak ervan in paniek.
Niemand kan mij helpen, maar ik wil toch graat dat jullie weten
dat ik dit niet heb verzonnen... Hyperventilatie maakt je leven stuk!
Liefs van Dioxon |
dioxon
|
Naatje-Nenya Undefined 1699 berichten Meis.. is het geen paniekaanval met hyperventilatie als gevolg?
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Diox,kijk hier es even,misschien heb je er wat aan  kuss,Babs.
http://www.hyperventilatie.org/site/
|
Dioxon Undefined 277 berichten Naat, ik zou het echt niet weten, ik weet gewoon dat het super vervelend is, en ik er moeilijk mee om kan gaan.
Babsie, ik heb gekeken, misschien is het wel handig om die ff bij me favoriete te zetten, en dr is rustig naar te kijken.
Mijn enige wens is, dat ik mijn leven kan veranderen en het dan verder gaat zonder hyperventilatie..
Ik hoop dat het weggaat, ik hoop dat mijn 'opa' kan blijven leven, en niet hoeft dood te gaan aan kanker. Dat ik mijn eigen zorgen makkelijk onder controle heb, en al dat gezeur. Ik wil voor mezelf een beter leven maken, het is alleen niet te overdragen, maar dat was zondag wel te zien..:S
Liefs Dioxon |
|
Anonymous Undefined 65739 berichten |
Anonymous Undefined 65739 berichten niet opgeven ik heb het ook liefs |
Dioxon Undefined 277 berichten Goedeavond,
Ik zit weer op de chat, en ik voel me wéér rot. Ik heb nu echt heel erg moeite met ademen. Ik moet nog leren voor een engelstoets, en ik zit daar heel erg over te stressen. Me duizeligheid wordt ookal erger. Ik kan het ff niet helemaal meer aan. Alles zit weer ffkes hoog. Ik zal hier regelmatig laten weten hoe het gaat, en of het beter/slechter ging dan voordat ik op het forum zat etc.
Naja, ik ga maar ff weer chatten, ga ik daarna ff liggen.
XX Dioxon |
moffie Undefined 74 berichten |
je weet het he dio ;)
dikke kuss en knuffellllllllllll |
|