Citeren29.03.20110 likes

Advertise here!! |
Citeren29.03.20110 likes ![]() |
Citeren29.03.20110 likes ![]() Na vrijdag is hulp niet meer nodig. In het weekend ga ik alles in documenten zetten en uitprinten. Maandag lever ik 't in. Jullie horen de uitslag dan nog ![]() |
Citeren31.03.20110 likes Vraag 1:
Wat is uw mening over het roken van scholieren die op de middelbare school zitten? Tja het begint met stoer doen tegenover de groep. Ze moeten het zelf weten, ik deed er niet aan mee in elk geval. Vraag 2: Stel dat een leerling met 2 verschillende oorbellen in zou komen, hoe zou u daarop reageren? Ik zou het wel grappig vinden. Dat is een uiting van zelfexpressie, durven anders te zijn. Vraag 3: Wat is uw mening over het gebruik van afslankmiddelen bij kinderen in de middelbare school? Ik vind het een verschrikking, als iemand het merkt moet het direct aan de schoolleiding gemeld worden en de ouders moeten erover worden ingelicht. Vraag 4: Wat betekend vriendschap in uw ogen? Vriendschap is belangrijk als je jong bent, iemand hebben om je verhaal bij kwijt te kunnen en weten dat je die vriend kunt vertrouwen. Leuke dingen met elkaar doen en elkaar steunen door dik en dun. Helaas zijn er maar weinig echte vrienden. Vraag 5: Hoe zou u omgaan met een kind (van de middelbare school) die wordt buitengesloten? ik zou naar het kind luisteren, vragen of hij/zij zelf weet waardoor het komt en wat we er aan zouden kunnen doen. Eventueel met de mentor gaan praten. Zelfverdedigingscursussen kunnen bijdragen aan het winnen van het zelfvertouwen. Maar het belangrijkste vind ik dat een kiond zich gehoort moet voelen. ![]() |