Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

Hoe ziet je weekend eruit,

Advertise here!!

Citeren20.11.20100 likes
wakker worden en naar huis vanmiddag
Citeren20.11.20100 likes
Oke Tornado succes met schilderen,geniet ervan en alles komt goed,net als bij mij

een goed weekend Tornado
Citeren21.11.20100 likes
Ik had een heerlijk weekend...en kijk zeker uit naar t volgende weekend..optreden van UB40..
Citeren22.11.20100 likes
cool Majel,ik heb ze nu 2 keer live gezien
veel plezier alvast,en niet te veel Red red wine drinken
Citeren28.11.20100 likes
hoe ziet je weekend eruit,

nou zaterdag eerst gewerkt en toen thuis was effe douche en beetje schoonmaken in huis en nog effe op zatermiddag laat toch nog effe naar de stad geweest.

vandaag zondag dus, effe bij mn ouders geweest koffie gedronken, praatje gemaakt en lekker samen gegeten
hihihi is ook wel eens goed
en nu nog effe relaxen tot de wekker weer afloopt op maandag half6 hihihi
zo ongeveer mijn weekend

fijne zondag nog en geniet ervan,

Advertise here!!

Citeren28.11.20100 likes
weekend was vol met spelletjes. Mens erger je niet.stratego. spekkies zoeken enz. enz. enz.
Citeren28.11.20100 likes
weekend heb ik deze week niet gehad heb 2 hele dagen op stage gewest
Citeren29.11.20100 likes
Nou Willie,das ja ook gezellig toch dan heb je weer een boel geleerd,ik heb het hele weekend steunkousen uitgetrokken,gebitten gepoetst,bipsen ingesmeerd met vaseline en catheterzakjes geleegd.koffie gezet,eieren gekookt,haarnetjes opgedaan,hoorapparaten uitgedaan en nog heel veel dingen meer.
Maar nu heb ik 2 dagen weekend,en dat staat in het teken van kletsen.com en intratuin.
Ow ja ,en zo meteen ff een paar uur slaap inhalen
Citeren29.11.20100 likes
owww babs als jij dat zo allemaal verteld dan doe ik dat ook even

nou ik heb het hele weekend dus steunkousen aangedaan catheterzakjes geleegd, bewoners gewassen en gestimuleerd dat te doen en zelfde met aankleden, voor de rest ontbijttafel klaar gezet en thee gezet, koffie rond gedeeld, afgewassen, gerapporteerd, praatje gemaakt met mensen en eten rondgedeeld, mensen 's middags van bed gehaald en thee gezet en koekje of wat anders erbij gegeven en weer afgewassen, bloeddruk meten bij bewoners, overdracht met late dienst en uhmm tussendoor met opdrachten van school bezig geweest o.a voorbereiden van een bewonersbespreking en een MDO voorbereiden.
nou dit was het zo ong niet alles staat er maarja dat hoeft nou ook weer niet

en half 8 beginnen we weer van vooral aan
Citeren03.12.20100 likes
mn weekend ziet er gezellig uit,
met morgen lkkr vrij en dan naar mn zus in de haag,
sinterklaas vieren met de kleintjes en s,avonds lkkr courmetten met zn alle en zal best laat woorden zoals ik mn zus ken.
en zondag hou ik effe lkkr relax dag, misschien effe lkkr in t bos lopen ofzo, of dvdtje.
en maandag ook nog vrij maar dan belangrijke afspraak,
zo ongeveer mn weekend nu maar kan altijd nog veranderen hihihihi

Adverteer hier