Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

Hoe ziet je weekend eruit,

Advertise here!!

Citeren18.11.20100 likes
mijn weekend heeft een zaterdag en een zondag en beide dagen zijn al helemaal volgeboekt
Citeren18.11.20100 likes
mijn weekend is zaterdag thuiskomen en zondag niets anders doen dan modjes pesten
Citeren18.11.20100 likes
Ja Ja het is weekend voor WOLF,lekker schilderen en schilderen en schilderen en nog eens schilderen
Citeren18.11.20100 likes
wow leuk wolf, mijn weekend, lesgeven, werken, de stad in met mijn twins en naar de kapper met ze. Dan zondag gewoon lekker niets doen..............
Citeren18.11.20100 likes
Mijn weekend:
Uit slapen.
shoppen met dinnetje
...... met dinnetjes
s,avonds verjaardag.

Advertise here!!

Citeren19.11.20100 likes
uitslapen wat is dat?....
Citeren19.11.20100 likes
jouw weekend is uitslapen.....he wat is dat,zou jij dat kunnen toelichten

Oke Bonn wens je succes en een fijn weekend en als ik iets te typen heb dan stuur ik je een mail!!

Iedereen die hier komt kijken wens ik all een fijn weekend!!

zoennnn & handddd

de WOLF
Citeren19.11.20100 likes
nou dan heb je weinig te typen wolf.......... Ik wens jou ook een fijn weekend, maar ik weet nog steeds niet hoe jou weekend eruit ziet wolf
Citeren19.11.20100 likes
Nou dat is erg makelijk,ga gewoon schilderen en als ik daarmee klaar ben ga ik weer schilderen dat is mijn weekend;waarom omdat ik voor de kerst klaar wil zijn met het huis Bonn alleen de begande grond maar alles grondig,

Ik wens jou ook een heel fijn weekend

mvg wolf

zoennnnnnnn
Citeren19.11.20100 likes
wel schuren he wolf en ertussen door en gebruik je ook nog een kleeflap en let wel op de zakkers en heilige dagen en kopstrepen hihihi of gebruik je gewoon dood leuk een rolltje met je verf
toch wel syntetetische verf en geen waterverf mag ik hopen

fijn weekend wolf
en schilderse ik morgen namelijk ook hihihi.

heel goed weekend voor iedereen en geniet ervan
tor.

Adverteer hier