|
|
|
Goedendag iedereen
Hebben jullie iets te doen dit weekend,ik wel bruidloft vanavond en op de dag ga ik schilderen rondom het huis wel binnen he hihihi.
Zondag het laatste beetje afmaken het schilderen en volgende week twee verjaardagen!!
Het hele weekend is vol gepland
Jullie ook fijn weekend,
mvg wolf
|
Heeft iemand iets gedaan dit weekend!! |
Anonymous Undefined 65739 berichten mag werken dit weekend, maar nog tijd genoeg om leuke dingen te doen gelukkig |
Anonymous Undefined 65739 berichten Net een gezellige avond gehad bij de achterbuurman :) Nu bedje in met de katten en lekker slapen.
Morgen beetje opruimen en ontspannen. Misschien zondag weer een blijf-in-bed-dag ! |
3 schermen van de pc das mijn weekend |
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Opruimen en "klussen" Natuurlijk ook relaxen bij de buren :) |
Anonymous Undefined 65739 berichten eindelijk een vrij weekend, ff naar de markt, de was bijwerken, beetje in huis klooien, echt alles rustig aan doen,alles mag, niets moet weekend |
Anonymous Undefined 65739 berichten 2 korte diensten dit weekend, ff over de markt straks en naar het huis van Ons Almelo, de DVD kopen van de musical Van Katoen en Nu, om straks, mocht t binnenkort een keer koud worden, lekker knus bij de verwarming met een kop thee en een onvolprezen kozak opnieuw Almelo in 100 jaar te bekijken. |
Anonymous Undefined 65739 berichten
Heb een leuk en een heeeeel gezellig weekend voor de boeg, krijg logé's en een uitstapje naar Preston Palace..
Ja, in Almelo is altijd wat te doen!!
|
|
|