Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang
 

Hoe ziet je weekend eruit,

Advertise here!!

Citeren04.10.20130 likes
Zo heb me weekend alweer gepland. Dat wordt treinen . Ik ga langs emmen-zuid.nw adam.dalen.coevorden.gramsbergen.hardenberg.marien berg.ommen.dalfsen.zwolle.wije.olst.deventer.enz enz tot aan antwerpen en dan zondag weer terug dan over rotjeknor hahaha. Heb er zin in.
Citeren04.10.20130 likes
morgen open huizendag hier en daarna verjaardag van moeders

zondag lekker niks doen
Citeren05.10.20130 likes
Hee Robert ben je bezig met een ander huisfijn weekend en veel plezier

ff wasmachine laten draaien twee keer,dat met mijn zoon naar de voetbal toe en het is gelukkig thuis!!
Vanmiddag een uitje open dag van een nwe fabriek neem ook mijn zoon mee en Zondag nog geen plannen!!

fijn weekend
Citeren29.11.20130 likes

Goedendag gaan jullie iets ondernemen dit weekend laat een bericht achter dat iedereen het kan lezen!!

Sinds eergisteren al vrij erg fijn is dat helemaal niets doen nou...huis schoonmaken en even relaxen hier kijken in de room en even bij kletsen en het is weer gezellig op kletsen,Vandaag geweest en misschien vanavond ff kijken wie er zijn!!Mijn weekend rustig mij dochter is aan logeren en mijn zoon bij een vriendje spelen heerlijk ff bij komen hihihihi.Het voetbal gaat niet door voor hem helaas geen trainer die aanwezig is!Kan hij ook even bij komen van school.Zaterdag boodschappen halen en poetsen het huis en ook even met mijn zoon naar de voetbal voor de compitie en daarna zien we wel.Zondag met de kinderen carten in de middag en ook uiteten met elkaar en dan is het weekend ook weer voorbij!!

iedereen een fijn weekend

Citeren09.12.20130 likes

Welk Weekend ????

Advertise here!!

Citeren15.12.20130 likes

goedenmorgen  all

Bedoel dit weekend MGoofy?

Citeren19.12.20130 likes

Komende zaterdag lekker naar Limburg, ff rondsnuffelen op de kerstmarkten in Maastricht en Valkenburg.

Zondag gewoon lekker niksen.

Citeren03.01.20140 likes

Iedereen die hier even komt!!

De alle beste wensen veel geluk in de liefde en gezond 2014!!

Hoe mijn weekend! Kan niet slapen!!waarom geen idee en heb vandaag maar vrij genomen hihihi.Even de laatste kerst spullen op geruimd weg is weg.Alleen nog de kerstboom aftuigen en dat doe ik Zaterdag wel en ook de tuin verder opruimen.Kijken voor een andere auto en weet welke wat het wordt alleen nog afwachten wat de prijzen gaan doen,tjaaa de Zondag ff zien

JULLIE ALLEMAAL EEN FIJN WEEKEND

Citeren01.02.20140 likes

Met mijn gehandicapten team  naar een zitvolleybal toernooi in schagen. Dat word veel lachen en gezelligheid.

Citeren26.03.20140 likes

Goedendag ;het is langgeleden dat ik of jullie hier waren...,bij deze!!

Hoop wel dat het weekend beter weer is om ff wat buiten kunnen klussen bijv.de tuin beetje opvrolijken en wat tuinaarden erin!!,Mooie bloeiende plantjes erin of wat schilder werk verichten buiten...

wat gaan jullie doen aankomende weekend bbq

mvg wolf

Adverteer hier