Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

Hoe voelt het om chatverslaafd te zijn ?

3

Advertise here!!

Citeren04.09.20060 likes
Verslaafd? tis dat ik overdag moet werken maar er was een tijd dat ik met mijn pootje omhoog lag en hele dagen op chat zat...

Maar ja heb ook niks of niemand om me schuldig voor te voelen....
Als ik er op ben is het meestal in de avonduren... (alhoewel laatste tijd ook alweer vrij weinig hihi)
Citeren04.09.20060 likes
heyyy verslaafd...wat is verslaafd, en verwaarloos het thuisfront??

geen idee, ik sta op ga naar toilet en zet de pc aan, smeer de boterhammen, en leg de kleertjes voor kids klaar, ik breng ze naar school, eenmaal terug, kop koffie, dan ga ik het huishouden doen, het beeldscherms staat op de stofzuiger, en het toetsenbord is draadloos, ik ruim de vaatwasser in en de laptop staat tussen de vuile vaat, maar ik type gelijk effe met jullie mee...zo gaat mijn dag verder.....

ik ben dus niet verslaafd, want dan zou ik dus nooit stofzuigen en poetsen enz......

dus niemand en niks word verwaarloosd door mijn Hobby.....

gr. jeanette

p.s nu moet ik effe stoppen, moet de aardappelen schillen....tot zo
Citeren04.09.20060 likes
tja en wat is verslaafd

kom smorgens om 7 uur bed uit ga naar bene smeer brood voor kids ga weer naar boven douche aankleden

dan weer naar bene zet comp aan . heb nog precies half uur om forum vol te kalken eet onder tussen brood

stofzuigen rotzooi in vaat wasser en wasmachine aan kids naar school en dan ja dan lekker chatten als ik niks anders te doen heb. valt nog steeds onder hobby
Citeren04.09.20060 likes
yep!!!!!!
Citeren04.09.20060 likes
Haha dames , ik lees het al. Ik ben namelijk een ex-verslaafde dus heb jullie door

Advertise here!!

Citeren04.09.20060 likes
het valt mij op dat het meerendeel van de reacties is geschreven door personen van het vrouwelijk geslacht.is dat omdat ze eenzamer zijn of is het zo dat ze de hele dag niets doen en dan maar achter de pc gaan zitten .het is geen kritiek dat ik hier neerzet,het is gewoon een vraag....dat komt omdat ik als dansleraar veel gesprekken voer met vrouwen,en het valt mij op dat er veel over verveling gesproken wordt.
Citeren04.09.20060 likes
eeeeeeeeeeennnnnnnnnnnzaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaam huh ::huh ik gaat heen pffffffff. hoedat zo omdat me hobby nu toevallig chatten is . maar moet we eerlijk zeggen door het modje zijn op deze site heb ik wel het idee dat ik nuttig bezig ben ff wat anders dan moeder zijn
Citeren04.09.20060 likes
ok ik sal ook maar eens gaan reageren dan....
nou ik vind meself egt niet verslaafd hoor, vorige week ook 5 dagen weggeweest pc geen seconden geminst eigenlijk...
het is meer een gewoonte ff te kijken hier op de chat, het is gewoon gesellie hier, das alles!
en als ik geen tijd heb kom ik niet, amar het liefst kom ik tog elke dag seker ff in het forum kijken hoor!

kuss kirsten!
3

Adverteer hier