Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

Hoe voelt het om chatverslaafd te zijn ?

1

Advertise here!!

Citeren03.09.20060 likes
Ik vraag me af hoe de mensen die hier dagelijks tig uren in de chatbox zitten zich daaronder voelen.
Vind je het alleen maar gezellig of is er ook een stemmetje die zegt dat het niet goed is?
Voel je je niet schuldig tegenover je kinderen? Verwaarloos je door je gechat andere dingen?

Vervelende vraag he
Citeren03.09.20060 likes
geweldig heb een leuke dag en het idee dat ik een hele grote vriedenkring heb

kids zitten op school dus van verwaarlozen is geen sprake

maar probeer wel zo veel mogelijk hier te zijn omdat ik misschien wel een beetje aan jullie verstaafd ben
Citeren03.09.20060 likes
vindt het geen vervelende vraag hoor.

ik chat voor de fun, heb in het echte leven veel vrienden en kennisen.
maar dat chatte ja ach ik vindt het onwijs gezellig, en heb absoluut geen last van een stemmetje anders ging ik naar de dokter.
ehm kids zijn 10 en 16 die zitten ook regelamtif achter de pc, en mijn man, die woont in de schuur die heeft zijn eigen hobby.
Citeren03.09.20060 likes
Ik ben niet verslaafd aan de chat, ik ben verslaafd aan de mooie lieve meiden hier.
Citeren03.09.20060 likes
hahhahahh waters kusssssssssssssss( ik reken mezelf daar gemaks halve ook onder )

Advertise here!!

Citeren03.09.20060 likes
ik ben hier pas.de grootste verslaving was om lid te worden.dat lukte maar steeds niet.en aangezien ik een beetje verlegen ben durfde ik aan niemand in mijn omgeving te vragen wat ik fout deed,maar zoals iedereen kan zien ben ik er toch in gelukt om hier te komen.ik hoop dat het hier leuk is.en dat ik mij hier beter kan uiten dan in het dagelijkse leven.

groetjes:Andre
Citeren03.09.20060 likes
Mag ik je een tip geven Andre?

VLUCHT !!!!! Nu kan het nog ....
Citeren03.09.20060 likes
nu ben ik blij dat ik eindelijk op een chatsite ben,geeft iemand mij het advies om te vluchten.is het zo verslavend dan?? ik zal echt mijn danslessen voorang geven hoor.dat laat ik door niets afnemen.
Citeren03.09.20060 likes
Oke Andre , dat klinkt verstandig.

Ik geef je toch vast het adres van de nazorg...
www.slachtoffersvdchat.nl
Citeren03.09.20060 likes
ik heb het geprobeert.maar ik zal wel iets fout doen.er staat not found

1

Adverteer hier