|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Ik vier alvast kerstavond samen met m'n kids en m'n ventje, samen met onze beide ouders, en dan na al het lekkere eten geschenkjes uitdelen aan elkaar. Maar was even nieuwsgierig hoe het bij anderen der aan toe gaat op kerstavond.
Vele lieve kerstgroetjes van snoesje en serge en de kids ook natuurlijk
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Kerstavond is toch de 24e?? Dan doe ik niks bijzonders. Gewoon thuis met met me kindjes en waarschijnlijk hier op kletsen. 1e kerstdag komt mijn familie en dan gaan we het gezellig maken met kadootjes, lekkers op tafel en gourmetten. Als het donker is laten we een thaise wensbalonnen op met een wens er op geschreven.
2e kerstdag gaan mjn kindjes voor een week naar hun papa en ga ik naar een paar diebare collega;s die mij door dik en dus hebben bijgestaan dit jaar en gaan we gezellig met elkaar eten. We zijn allen verantwoordelijk voor een deel van het menu. Dus samen koken en eten. En ook voor hen heb ik thaise wensbalonnen gekocht.
Ik wens een ieder van kletsen hele fijne en gezellige kerstdagen toe en heel veel geluk, liefde, gezondheid en liefde in het nieuwe jaar.
Liefs Sugar |
Anonymous Undefined 65739 berichten 1e kerstdag naar het legen de heils en 2e kerstdag naar ikea hotdog s eten oww ja en de 24e ga ik eieren zoeken:smile: |
krijg je erwtesoep met rogge brood met spek met zon vette gruwel rand eraan
|
Anonymous Undefined 65739 berichten kleine bladerdeeg hapjes en kleine ragoe hapjes |
|
Anonymous Undefined 65739 berichten jammie carin bear gaat ook maar naar leger des heils |
vrouwtje_50 Undefined 302 berichten peet viert kerstavond bij haar oudste zoon omdat hij vandaag 29jaar is geworden |
Het was een groot vreet huis hier bij wolf maar beren gezellig huisje vol met vrienden ihihhihihi
Maar wel gezond eten hoor zoals;vis,bruin,olijfbrood,
goede voorneming ihhihihihi |
|