Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

Hoe een pizza te bestellen:

Advertise here!!

Citeren02.09.20060 likes
-Wanneer je een telefoon met druktoetsen gebruikt, druk dan voortdurend willekeurige nummers in wanneer je bestelt. Vraag de persoon aan de andere kant die de bestelling opneemt om met deze ongein te stoppen.
-Maak zelf een klantenkaart en vraag of ze die accepteren.
-Beantwoordt hun vragen met tegenvragen.
-Gebruik de volgende indrukwekkende woorden in het gesprek: "robuust, vrijdenkend, kostenefficientie, Oekraiens, veelkleurig, dolletjes."
-Zeg dat ze de korst deze keer aan de bovenkant moeten doen.
-Zeg niet gewoon wat je hebben wilt, maar spel alles.
-Verhoog je stem wanneer je zegt: "pizza".
-Stotter op de letter "p".
-Knak je vingers vlak voor de hoorn van de telefoon.
-Verander je accent elke drie seconden.
-Huur een pizza.
-Bestel terwijl je aan het stofzuigen bent.
-Vraag of je de doos waarin de pizza gebracht wordt mag houden. Wanneer ze zeggen dat dat inderdaad mag, laat dan een zucht van opluchting horen.
-Leg de klemtoon op de laatste lettergreep van "pepperoni". Hou de letter "i" lang aan.
-Hou het spreekgedeelte van de hoorn steeds verder van je mond vandaan wanneer je praat. Wanneer het gesprek eindigt, breng de hoorn dan weer vlak bij je mond en roep zo hard als je kunt: "Tot ziens!"
-Zeg dat ze een dubbele controle moeten uitvoeren om te zien of je pizza inderdaad dood is.
-Doe de stem van degene die de bestelling aanneemt na.
-Als ze zeggen "Wat zou u willen hebben?", zeg dan: "Oh, bedoelt u nu?"
-Vermaak degene die de bestelling opneemt met kleine wetenswaardigheden over country en western dansen.
-Vraag of je een menu kunt zien.
-Laat een boer in de hoorn van de telefoon, en zeg tegen je hond dat die zich zou moeten schamen.
-Ga midden in het gesprek zitten suffen, wordt weer helder en zeg: "Waar was ik? Wie bent u?"
-Doe een psychoanalyse op degene die de bestelling opneemt.
-Vraag wat hun telefoonnummer is. Hang op, bel ze opnieuw op en vraag het opnieuw.
-Bestel een gemengde pizza en zeg dan: "Nee dat gaat niet samen."
-Bel op om te klagen over de service. Bel later nog een keer om te zeggen dat je dronken was en dat je het niet meende.
-Als hij/zij je iets voorstelt, verklaar dan vastbesloten: "Ik zal me niet laten verleiden door jouw lieve woorden".
-Probeer te praten terwijl je iets drinkt.
-Vraag naar het onderhoud en de reparatie van de pizza.
-Zeg na het bestellen: "Ik vraag met af wat DEZE toets op de telefoon doet." Simuleer een storing.
-Probeer het psychische aura te achterhalen van degene die de bestelling opneemt. Gebruik het in je voordeel.
-Probeer een blues te spelen op een harmonica. Stop regelmatig met praten om op de harmonica te spelen.
-Leer degene die de bestelling opneemt een geheime code. Gebruik de code bij alle volgende bestellingen.
-Mompel: "Er is een bom onder uw stoel." Wanneer je gevraagd wordt om dit te herhalen, zeg dan: "Ik zei: 'Vlees met een sausje'".
-Probeer af te dingen.
-Bestel een pizza van 10 centimeter doorsnee.
-Bestel een levensverzekering.
-Vraag hoeveel dolfijnen er gedood zijn om deze pizza te maken.

Jaco
Citeren02.09.20060 likes
zo nou dan als ik klaar ben hoef ik geen pizza meer jaco xx
Citeren02.09.20060 likes
hahaha egt super leuk jaco!!!
seker de moeite om te gaan proberen hahaha!
volgensmij heb je self mega veel lol maar die mensen daa rook, met sown vreemde gast aan de telefoon hihihih!

kisss kirsten!
Citeren02.09.20060 likes
te laat jaco heb net een pizza van appie heyn op xxx peetje

Adverteer hier