|
|
|
Skirtgirl Undefined 3 berichten Hi there!
Ik ben fresh meat op de site... Hoorde er veel leuke dingen van, dus heb me ff aangemeld  Als je wat van me wilt weten: vragen staat vrij...
X,
Skirtgirl |
Anonymous Undefined 65739 berichten hahah welkom dan
heb je al ff gesproken
tot de volgende keer maar weer
groetjes marie |
Skirtgirl Undefined 3 berichten Hey Marie!
Nog bedankt voor de toelichting, weet nog niet veel van chatten, maar komt wel goed... I'm a fast learner  Talk 2 ya soon! |
Anonymous Undefined 65739 berichten Welcome op deze site, Skirtgirl, ik hoop dat je het net zo naar je zin gaat hebben als ik....
Jaco |
pacco Undefined 538 berichten daar sluit ik me geheel bij aan jaco!
have fun skirtgirl!
grtz,
pacco |
|
Skirtgirl Undefined 3 berichten Thanx you guys  Zal wel lukken denk ik zo... Ben nog nieuw met chatten en zo maar lijkt me wel leuk, weet alleen niet goed hoe en wat... Heb wel veel op fora gezeten maar chatten is nieuw voor me... Wanneer is het gezellig in de chatrooms? Dan kom ik een keertje kijken...
Thanx for the welcome Jaco en Pacco ( hehehe, ik hoop dat ik jullie uit elkaar kan houden...  ) |
rinse Undefined 244 berichten en dan hebben poppie en doppie nog niet eens gereageerd...
Maar van harte welkom!!
groetjes,
Rinse |
pacco Undefined 538 berichten poppie en doppie? hmmmmm, waar ken ik die van!
|
Anonymous Undefined 65739 berichten jaco heeft het hier erg naar zijn zin, alleen zien we hem bar weinig de
laatste tijd.
Jacooooooooooooooooooo, moekieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
waar zijn jullie?
cats mist jullie |
Anonymous Undefined 65739 berichten Welkom op kletsen.com.
De chatters hier helpen je wel op weg maar pas voor want poppie en doppie   Succes en wellicht tot chats
|
|