|
|
|
gecondoleerd allemaal... sterkte voor de komende periode...
ik ken visser ook al enkele jaren van klets en als hij ergens op reis was geweest, zat er een kaartje in de bus...
rinus rust zacht...
Harry, Katja en ikke o_- |
Ik wens de familie van visser heel veel sterkte met dit grote verlies.
Rust zacht vis... |
Anonymous Undefined 65739 berichten |
Anonymous Undefined 65739 berichten rust zacht lieve Rinus
zal je nooit vergeten
Ajaxfan |
gecondoleerd allemaal
groetjes dennis |
|
Al wisten we dat je erg ziek was, hier schrikken we toch wel van onze Rinus die ik (Petra) al jaren ken al van een vorige chat, en onze Rinus waar we altijd trouw een kaartje van kregen als hij met zijn Rietje weer een reisje had gemaakt.
Woorden schieten te kort,
Rinus rust zacht.
Wij wensen zijn vrouw Rietje en de rest van de familie heel veel sterkte bij het dragen en verwerken van dit grote verlies.
Veel liefss Ron(boerharms) en Peet (vrouwtje 51 )
(we zijn nu bij Roger op bezoek vandaar dit bericht op Roger zijn account) |
Anonymous Undefined 65739 berichten dag lieve rinus
wat een strijd,maar verloren, zo oneerlijk. We hadden elkaar al een tijd niet gesproken, maar werd op de hoogte gehouden via een goede vriendin van jouw.
Dag Rinus , rust zacht
En Riet en familie heel veel sterkte met het verlies
luca(wendy) |
Afscheid nemen is met zachte handen dicht doen wat voorbij is...
en verpakken in de goede gedachten ter herinnering.
Herinnering aan Rinus... Een trouwe goede 'virtuele' vriend die al jaren minstens 1 keer per week mailde. Geen week sloeg hij over. We deelden lief en leed, hij was een steun en toeverlaat. Altijd optimistisch en vol levensvreugde.
Afgelopen maandag mocht ik het laatste mailtje van Rinus ontvangen.
Wat zal het stil zijn zonder jou Rinus...
Heel veel sterkte voor zijn vrouw Riet, kinderen, kleinkinderen en de overige familieleden.
Flair {Rianne} |
Anonymous Undefined 65739 berichten Kende visser niet zo goed, maar wil zijn familie sterkte wensen, en gecondoleerd. |
Anonymous Undefined 65739 berichten lieve rinus,
ik heb hier geen woorden, en het doet zoveel pijn en verdriet, man wat was je een zeer goede vriend van me geworden en ow wat doet het toch zo ontzettend pijn. We hadden dezelfde passie en hebben uren met elkaar gesproken over het sporthal gebeuren..........
Ik weet niet wat ik zeggen moet, maar ik zal je zo ontzettend missen lieve vriend, ik wens je vrouw Riet, je kinderen en kleinkinderen ontzettend veel sterkte in het verwerken van het verdriet. Nooit meer lachen met elkaar en dingen delen in lief en leed.
Rinus je was echt een topper, een vechter, en je was zo trots dat je die rot ziekte al eerder had overwonnen, maar dit keer zei je ook tegen me, dat het niet goed voelde, en ik wist al een tijdje dat je het niet zou gaan halen, je takelde steeds meer af, en dat deed je zo pijn en verdriet, ook dat je halas moest stoppen met het sporthal gebeuren dat deed je zoveel pijn................
Ik kan nog uren doorgaan, maar ik zal je echt enorm missen....................maar ben heel blij dat ik je hier heb mogen leren kennen, familie gecondoleerd met het grote verlies, ik zal Rinus in mijn hart blijven dragen |
|