Forums  ›  Vraag & Antwoord  ›  Suggesties/opmerkingen
 

Het laatste fluitsignaal heeft geklonken voor visser

 
 
1

Advertise here!!

Citeren23.04.20110 likes
Beste bezoekers van Kletsen.com,

Zoals sommige van jullie wel al wisten ging het al geruime tijd niet goed met visser. Begin deze week hebben wij nog met hem gesproken en hem de hartelijke groeten namens jullie, en een aantal in het bijzonder gedaan.

Ik was bezig met een bericht voor op het forum namens visser, omdat hij te moe was. Helaas voordat ik dat, opzich al moeilijke verhaal klaar had, had het laatste fluit signaal voor visser al geklonken.

Tot mijn grote spijt moet ik nu dan ook mededelen dat na een oneerlijke strijd,maar moedig gedragen lijden,visser op 21 april 2011 toch nog onverwacht van ons is heen gegaan.

Bij deze wil ik dan ook zijn vrouw, kinderen, kleinkinderen en overige familie heel veel sterkte wensen met dit enorme gemis


Denre
Citeren23.04.20110 likes
Wil iedereen die naast hem stond.. heel veel sterkte wensen met dit verlies.
Gecondoleerd.

Muts
Citeren23.04.20110 likes
Ik kende visser niet persoonlijk maar heb veel verhalen over hem gehoord.. Ik wil dan ook alle nabestaanden veel sterkte wensen. Gecondoleerd

Wesley
Citeren23.04.20110 likes
ook ik wil visser (rinus) zijn vrouw ,kinderen , kleinkinderen en overige nabestaande heel veel sterkte toewensen met dit groot verlies


shirley xxx


we kletsen.com
Citeren23.04.20110 likes
Rinus we zulle je misse

Ook ik wens zijn vrouw kinderen ,kleinkinderen en de overige familieleden,nabestaanden heel veel sterkte toe

zal hem nooit vergeten

marie1

Advertise here!!

Citeren23.04.20110 likes
kende visser al een aantal jaar hier van de chat,
heb hem niet persoonlijk gekend maar weet dat hij vaak reisjes maakte en voetbal vond hij geweldig, altijd via het forum hier en de mail aanmoedigen en de stand bijhouden toen ik zelf nog voetbalde maar ook toen ik daar mee moest stoppen hield hij dit nog bij en hadden we het er elke keer nog over.. wat zal ik dat missen.

Ik wil zijn vrouw, kinderen, kleinkinderen en de rest van de familie & nabestaande Heel veel sterkte wensen met het grote verlies.

We zullen je missen, maar nooit vergeten
Rust zacht Lieve Rinus

Wilma
Citeren23.04.20110 likes
Heb Visser wel geregeld gezien op de scroll een poos geleden,een rustige,bescheiden man leek hij me, en was geregeld actief op het forum met de spelletjes.

Bij deze wens ik zijn vrouw en familie veel sterkte toe.

Babs.
Citeren23.04.20110 likes
Rinus ik zal je missen.

Riet ik wens jou , jullie kinderen en kleinkinderen heel veel sterkte met dit grote verlies.

De trein naar het hiernamaals
heeft coupes genoeg
die trein heeft nooit vertraging maar..
komt altijd te vroeg.

Rinus rust zacht.


Carin
Citeren23.04.20110 likes
gecondoleerd allen,
ik heb hem niet gekend maar ik weet hoe zwaar t is als een dierbare uit je leven verdwijnt....

sterkte

leen
Citeren23.04.20110 likes
Gecondoleerd allemaal..
Ik had visser paar x op de chat gesproken. Kende hem niet heel goed, maar hij was altijd wel super aardig..

Lieve visser.. rust zacht

Sterkte

Vera
 
 
1

Adverteer hier