Forums  ›  Gedichten  ›  Overige Gedichten

Het hoe , waarom , ............

Advertise here!!

Citeren22.12.20060 likes
Als kleine meid , je werd geboren , wist niet wat te doen .

Hoorde je s'achts wenen en kwam uit men bed , ja , op je mama moest ik niet wachten , die sliep verder .

Heb uren naast je gezeten , je bewonderd , je blikken , je zachtjes slapen .

God , kwist niet wat doen , zo klein , breekbaar , zo speciaal .

Je mama wist niet of je mijn dochter was of van iemand anders , leuk , wat moest ik doen?

Mocht ik van je houden , bleef je van mij ?

Enorm moeilijk , hoe moest ik dit doen , van je houden om dan je terug af te geven omdat je niet mijn dochter was ?

Kon niet kiezen , wist niet wat doen , van je houden ?

Toen kwam het wonder , je lachte naar me , huilde tot ik je bij me nam ,je zag me als papa , god , wat moest ik doen .

Ik hield van je , immens en intens , toen werd ik door je moeder de deur gewezen , ik hou niet meer van je zei ze .

Alles liet ik achter , jou en je broer en zussen , kwist niet hoe ik verder moest .

Om de 14d zag ik je weer en het ging slechter en slechter met je , vol met luizen , gedrag dat niet kon , onverzorgt .

Dit werd me te veel en op een dag hield ik je bij me.

Het werd rechtbank , kwerd door je mama beschuldigd van alkoholmisbruik , depressief gedrag en alles wat me maar slecht kon maken , mijn wereld storte in , heb ik daar men rug voor naar men familie gedraait in die tijd , alles wat ik had verkocht om jou en je zussen en broer alles wat kon te geven , nou bedankt.

Toen kwam mijn verhaal , de rechter keek hierop naar je mama en sprak Godzijdank uit dat je bij me mocht blijven , yes , ik kon nu zorgen dat er je niks overkwam , je beschermt was tegen al die slechte dingen , al die vieze dingen , beschermt tegen drugs , alkohol en het achterlaten s'nachts van je mama .

Nu moest ik je slechts 1 dag per week meegeven , gelukkig maar 1 dag , meer dan genoeg om je niet in die rotwereld te zien vergaan.

Laatst gaf ik je mee en kreeg je nietmeer terug , overal zei men , ja , die is strafbaar , dat loopt voor mama niet goed af , maar je terug halen mocht niet , huisvredebreuk noemt men dat .

Nu wacht ik en wacht ik tot de rechtbank haar beslissing geeft zodat ik je terug mag meenemen ,en wacht ik en wacht ik,............

Moeilijke tijd nu , Rakkertje , xxxxxx
Citeren22.12.20060 likes
Lieve broertje ,hou het nog ff vol.
We krijgen Sarah terug ,weet ik zeker.
Geen enkele rechter met gezond verstand laat een kind bij
zo'n moeder.
Daarbij dat mens kent het woord MOEDER niet ,die denkt alleen aan zichzelf.

Dikke kuss en knuffel van baby 44 en elvis
Citeren22.12.20060 likes
hey rakkertje

woorden schieten me tekort........
dikke kus joh, en geduld, misschien hoeft ze dan nooit meer naar die vrouw, die haar niet terug brengt, misschien zegt de rechter wel: dat is geen mama...

hele dikke kus in deze moeilijke tijd

jeanette
Citeren22.12.20060 likes
veel sterkte gewenst rakkertje
Citeren22.12.20060 likes
............

Advertise here!!

Citeren22.12.20060 likes
...lief rakkertje....

tjee ik ben zelf een mams van een prachtige zoon van 4 jaar....
dus ken idd je pijn ...verdriet gevechts en onmacht....
maar weet ook dat je wereld er tevens bij kompleet instort..
lief rakkertje wees wijs...hoe moeilijk het ook soms is...
je meissie komt zekers trug....

rakkertje ..leef met je mee...pink enkele traantjes nu ook met je mee....

wens je veel steun...geluk en tevens veel vecht lust geduld ....en moed toe...

leen je mijn schouder om bij uit tehuilen....

suc-6 beste rakkertje....

greetzzz.kisses....
....~~** mariska & pro **~~....
Citeren23.12.20060 likes
Sterkte en succes Rakker, blijf knokken voor je kleine meid!

xxx Suus

Adverteer hier