Forums  ›  Vraag & Antwoord  ›  Vraag & Antwoord

Help! feestje..

Advertise here!!

Citeren05.11.20060 likes
Is er IEMAND die weet hoe je van die smoky eyes moet maken..? ik moet voor een feestje volgende week als gothic verkleed -.-' maar ik heb totaal geen id hoe?
weet iemand hoe je dat het beste kan doen?
alvast bedankt ;) xxx
Citeren06.11.20060 likes
Hoi BlackNWhite, dat treft, ik ben Goth!

Ik ga dus meestal naar concerten in het zwart gekleed, mijn blouse aan, leren armbanden om, en mijn leren broek. Bijna alle kleuren mogen als de hoofdkleur maar zwart is. Je ogen overdreven zwart opmaken, je haar touperen is ook een idee en zoals ik al zei leren armbanden.
Verder bv van die net-handschoenen (net als dat je net-panty's hebt, heb je die dus ook in handschoenen, erg mooi staan die)
Vrienden van mij doen bv ook zombie-lenzen in, die staan ook heel erg mooi, dat geeft net dat extra aan je verschijning.

Ik hoop dat ik je zo een beetje heb kunnen helpen?

Veel plezier op het feest, BlackandWhite!!!!

XXX Jaco
Citeren06.11.20060 likes
ha blackNWith sal je ff proberen uit te leggen hoe je smoky eyes kunt maken:
Zet met zwart oogpotlood een lijntje onder je oog. Trek boven je oog een iets dikkere lijn, en vervaag deze met een penseeltje. Breng daarna donkergrijse oogschaduw aan op je hele ooglid, ook op het zwarte potlootstreepje. Zet dan nog een streepje potloot op je onderste wimperlijn, dus "in"je oog. Als laatste breng je met lichte oogschaduw een accent op je wenkbrouwen. en dan heel veel mascara!!!!

heel veel plesier bij je feesje he!

kuss kirsten!
Citeren06.11.20060 likes
je kan ook 3 dagen wakker blijven dan zie je er ook lekker gothic uit

Adverteer hier