Forums  ›  Gerechten  ›  Nederlandse gerechten
 

Heilbot met kappertjessaus

Advertise here!!

Citeren23.02.20070 likes
Je hebt hier voor nodig:

4 moten heilbot, kwart liter witte wijn, 1 ui, 1 laurierblaadje, zout, citroensap, 150 gram boter, 2 volle eetlepels kappertjes, 2 theelepels scherpe mosterd.

Pocheer de heilbot (dus het vocht tegen de kook aanhouden) in halve liter water met de wijn, grofgesneden ui, laurierblad, wat zout en citroensap. Als de pocheertijd bijna om is smelt je in een steelpan de boter waar je de kappertjes en mosterd door roert. Haal de heilbot uit de pan en laat uitlekken, schik op een voorverwarmde schaal en giet de botersaus er over.

groetjes & xxxxxxsjes
nice
Citeren23.02.20070 likes
hmmmmmmmmmm





Citeren23.02.20070 likes
Oeeeeeeeeee Nice, er zijn maar bitter weinig dingetjes in mijn leven waar je mij voor wakker kunt maken, maar vis is er zekertje eentje van hoor

Heerlijk!!!!
Citeren23.02.20070 likes
Eeehhhh Jaco,

Ik kom je niet ervoor midden in de nacht wakker maken hoor Ik blijf zelf lekker slapen

groetjes,
nice
Citeren24.02.20070 likes
Gezien het feit dat het met alle vissoorten erg slecht gaat zou men er beter aan doen geen vis meer te eten of te kopen. De goede olien die in vis zitten, zitten tegenwoordig ook in margarine, halvarine of wat voor -rine dan ook, sterker nog, op een kuipje boter zit meer van die olie dan een vistrawler in een keer opvist Vis eten = flora en fauna in onze riveren, meren en zee-en vernietigen En ja, ik ben vegetarier ;), maar dat staat hier volldig los van
Groeten,
Ronnie

Advertise here!!

Citeren21.09.20160 likes

.

o_-

Adverteer hier