Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

Handen wassen na een verf beurd KINDEREN

Advertise here!!

30.07.20050 likes
Als kinderen toch helpen de verf kwastel gebruiken om (bv een tuinhuisje ) te verven ,kun Je hun handjes met gewone boter reinigen .
stryk hun handen in met boter,wel goed inwryven,dan zul Je zien dat die verf oplost,daarna goed afvryven met keukenrolpapier,daarna wassen met zeep,veel beter voor de kinderen hunhuid dan bv TINNER te gebruiken groetjes marina superster6 ps ::verf bedoel ik mee dat die verf voor deuren,enz bestemd zyn.
30.07.20050 likes
hahaha
bedank superster
zal voor de volwaasene ook wel helpen dan
groetjes marie
30.07.20050 likes
hey marie , tja dat is ook nog waar zeg haha ,die mannen moeten ook hun handjes beetje verzorgen dat het niet te hard pikt ,groetjes marina superster6
31.07.20050 likes
Thanx voor de tip, Superster6 !!!!!!! Enig probleem is dat ik (nog) geen kroost heb, voor zover ik weet hahahahahahahaha. Maar ik ga het zeker eens op mezelf uit proberen, alleen als ik de boter pak uit de koelkast zit de boter en de koelkast onder de verf!!!!!!!....mhhhhhhh hoe ga ik dat aanpakken......HEEEELP MOEKIEEEEEEEEE hahahahaahaha

De jaco
31.07.20050 likes
Wel Croma gebruiken dan, want dat spat niet!

Advertise here!!

31.07.20050 likes
ik heb gehoord dat een fles glorix ook wonderen doet

alleen dat ga ik niet op mezelf uitproberen!
31.07.20050 likes
Tja jaco en timberland of dat nu nederlandse of belgiche boter is maakt niet uit ,haha sloebers toch,groetjes en kusses superster6 marina
02.08.20050 likes
whahaha superrrrrrrrrrrrrrrrrrr
04.08.20050 likes
Oei Jaco toch jongen,aan moekie effe vragen om jouw handjes leren te wassen zenne, of handschoenen aanschaffen, wat betreft die boter ,kleinverpakking kopen zenne groetjes en kusses marina superster6

Adverteer hier