Forums  ›  Gerechten  ›  Speciale Recepten
 

Goulashgerecht

 
 
1

Advertise here!!

Citeren12.01.20070 likes
Je hebt nodig 300 gram varkenslappen in dobbelsteentjes, 3 uien, 4 goudreinetten, 2 gemalen teentjes knoflook, 1 rode paprika, majoraan, 2 eetlepels milde paprikapoeder, 1 bekertje zure room en olie

Bak het vlees aan alle kanten goed bruin in de olie. Snijd de uien in ringen en voeg deze samen met de knoflook aan het vlees toe. Schep alles goed om. Voeg een kopje water toe en laat het vlees 30 minuten sudderen. Maak intussen de paprika schoon, verwijder de zaadlijsten en snij de paprika in reepjes. Schil de appels en snijd ze in blokjes. Voeg de paprika en appel toe aan het vlees en laat alles opnieuw zo'n 15 minuten sudderen. Roer er dan de zure room doorheen en kruid de goulash met paprikapoeder en majoraan. Warm alles weer goed op.

groetjes & xxxxxsjes
nice
Citeren12.01.20070 likes
Hallo Nice....
..Ik zal, dit even proberen....

Fijne avond en prettig weekend......

Fanis
Citeren19.01.20070 likes
ooooooooooo dat lijkt me heerlijk ga ik maken zeker weten maar doe je daar witte rijst bij? kusssssss wilma
Citeren19.01.20070 likes
Je kan er witte rijst bij doen.

groetjes & xxxsjes
nice
Citeren19.01.20070 likes
nein! zu goulash macht man klösse und rotkraut!!!!!
hmmmmmmmmmmmmmmmm!

Advertise here!!

Citeren20.01.20070 likes
was nou weer klÖsse ???????????
Citeren20.01.20070 likes
kan ik je niet egt uitleggen, roos! is n beetje duits ( oostenrijk kan ook )! ik kijk maar, mischien kan ik je n recept sturen!?

of je wacht nog ff , ik denk dat et nice opzoekt-hij wil et ook graag weten denk ik!!!!!
Citeren20.01.20070 likes
oke ik w8 wel, maar weet nu alleen niet waarop ik wacht ja oke op klÖsse

oke stuur jij maar een recept, als dat net zolang duurd als die braadworsten , nou dan ben ik al verhongerd
Citeren20.01.20070 likes
pfff roos!
Citeren20.01.20070 likes
ehm volgens mij loop je leeg, teveel klÖsse gegeten soms
 
 
1

Adverteer hier